به گزارش ایرنا، سرهنگ «محمد رضا روشندل» روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران، افزود: این میزان کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش دارد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس در مدت یاد شده با انجام ۲ مرحله از عملیات خود، بیش از ۱۴ هزار قطعه مرغ قاچاق نیز کشف و توقیف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی زرندیه همچنین کشف تعداد ۲ هزار و ۱۲۹ قالب صابون، ۲ هزار و ۲۵ بسته وسایل آرایشی و بهداشتی و ۲ هزار و ۱۰۰ بسته سیگار خارجی قاچاق را از دیگر فعالیت های پلیس این شهرستان در چهار ماه نخست امسال عنوان کرد.

وی گفت: شهروندان زرندیه در این مدت افزون بر پنج هزار مورد با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس گرفتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش دارد.

سرهنگ روشندل ادامه داد: در همین مدت ۱۶۵ سارق دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۴ درصد افزایش نشان می دهد و ۱۷۷ فقره سرقت نیز توسط پلیس کشف شد.

وی همچنین از کشف هفت هزار و ۸۷۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مدت مورد اشاره خبر داد و گفت: تلاش های پلیس همچنین منجر به دستگیری ۳۵۱ تن از معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر شد.

فرمانده انتظامی زرندیه اظهار کرد: تصادفات درون شهری در سطح شهرستان کاهش یافت اما سوانح رانندگی برون شهری افزایش دارد و در چهار ماه سپری شده از سال جاری ۳۵ فقره تصادف برون شهری حادث شد که در مجموع جان ۴۵ نفر را گرفت.

وی اضافه کرد: ۵۰ درصد از سوانح رانندگی محورهای برون شهری شهرستان زرندیه در جاده قدیم تهران _ ساوه بوده است.

وی همچنین از کشف و ضبط ۷۲ دستگاه از ابزارهای تولید ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.

۴۸۹۶/۶۵۳۹/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.