«سعید بیک زاده» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سفر رایزنان اقتصادی و بازرگانی و سفرای کشورهای مختلف به استان مرکزی با هماهنگی و پیگیری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان مرکزی با وزارت امور خارجه انجام شده است.  

وی ادامه داد: بخش عمده ای از این رایزنان اقتصادی و بازرگانی اهل کشورهای سی. آی. اس ( آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، ترکمنستان، بلاروس، تاجیکستان، قزاقستان، مولداوی، گرجستان، روسیه، و قرقیزستان) و حوزه خلیج فارس هستند.

مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: این تیم اقتصادی و بازرگانی بلند پایه به مدت سه روز از ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و خدماتی شهرستان های مختلف این استان به خصوص ساوه، زرندیه، اراک، خمین، محلات و دلیجان بازدید می کنند.

بیک زاده اضافه کرد: بازدید از مزرعه پسته و یک واحد صنعتی بزرگ در ساوه، بازدید از صنایع بزرگ شهر اراک، بازدید از بیت تاریخی امام خمینی(ره) خمین، بازدید از مزارع گل شهر محلات و بازدید از ۲ واحد صنعتی بزرگ و مزارع و واحدهای مرغداری دلیجان، دیدار با استاندار و فعالان اقتصادی استان مرکزی بخشی از برنامه های این تیم اقتصادی و بازرگانی بلند پایه در سفر سه روزه به این استان است.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی کوچک، بزرگ و متوسط در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.