به گزارش ایرنا، در این دیدار که از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه ۱۷ مرداد) در سالن ورزشی فجر برگزار شد، سن ایچی ها با وجود برتری در مالکیت توپ تنها یک گل به ثمر رساندند و در مقابل بازیکنان محمد سیما از اشتباهات فردی ساوجی ها  نهایت استفاده را بردند و ۲ گل زدند.

تک گل سن ایچ در این دیدار را «علیرضا جوان» به ثمر رساند و گل های تیم شهر قم را «ناصر اطمینان» و «روح الله ایثاری» (پنالتی) زدند  و قمی ها با کسب این سه امتیاز با سن ایچ در جدول رقابت ها هم امتیاز و همسایه شدند.

 سرمربی سن ایچ گله مند از اشتباهات داوری

«جواد اصغری مقدم »سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در پایان این دیدار به خبرنگاران مدعی شد: با اینکه یکی از داوران قضاوت درستی داشت اما، داور دیگر بیش از هفت اشتباه تاثیرگذار انجام داد و سوت هایی که زده شد خطا داشت.

وی افزود: همگام با ورزش فوتسال باید داوری این مسابقات هم در کشور پیشرفت کند و اینکه در یک مسابقه مهم فوتسال یک داور خوب در کنار یک داور ضعیف در قضاوت مشارکت داشته باشد زیبنده نیست.

وی در مورد تداوم روند موفق سن ایچ که در ۶ هفته گذشته صدرنشین رقابت های لیگ برتر بود، گفت: این تیم  دارای بازیکنان جوان و گاه بی تجربه است و با این حساب همه تلاش خود را برای روند موفقی که تا پیش از این مسابقه بوده به کار خواهیم گرفت.

سرمربی سن ایچ گفت: باخت هم یک واقعیت در ورزش است وناامیدی معنا ندارد و هفته آینده نیز با تمام توان در کرج به مصاف مقاومت خواهیم رفت.

وی گفت: هدفگذاری سن ایچ  قرار گرفتن در میان هشت تیم برتر و رسیدن به پلی آف است  و همه تلاش برای تصاحب رتبه بهتر به کار گرفته شده است.

وی افزود: در حالی که می توانستیم این دیدار را با برتری به پایان برسانیم اما بازیکنان جوان ما دچار احساسات شدند و نباید گذاشت بار دیگر این اتفاق بیفتد.

اصغری مقدم اظهار داشت: به تیم محمد سیما تبریک می گویم اما باید بازیکنان ما یاد بگیرند در مقابل تیم هایی که بازی بسته انجام می دهند، چگونه عمل کنند.

سرمربی سوهان محمد سیما: بازی در برابر سن ایچ برای هر تیمی سخت است

سرمربی تیم فوتسال محمد سیمای قم نیز گفت: بازی در برابر تیم قدرتمند سن ایچ که از حمایت تماشاگران پرشور بهره مند است  برای هر تیمی دشوار می باشد.

سید «مهدی غیاثی» اظهار داشت: آنالیز تیم سن ایچ قبل از این دیدار صورت گرفت و توانستیم با استفاده از فضای خالی پشت بازیکنان حریف و در ضد حملات به ۲ گل برسیم.

وی افزود: این بازی دارای کیفیت بالا و تماشاگر پسندی بود و هر ۲ تیم موقعیت های زیادی را از دست دادند.

غیاثی برخلاف همتایش در سن ایچ معتقد است: داوری این دیدار خوب بود و فقط یک یا ۲ اشتباه غیرتاثیرگذار داشت که در نتیجه کلی مسابقه اثرگذار نبود.

 سن ایچ با این باخت ۱۴ امتیازی باقی ماند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به گیتی پسند اصفهان در رده دوم جدول رقابت ها قرار گرفت.

تیم ساوجی در ۲۵ مرداد باید در کرج به مصاف مقاومت شهرداری البرز برود.

/۶۰۱۳/۶۵۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.