به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی » روز پنجشنبه در حاشیه نشست با فرماندار خمین و کمیته مدعوان کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان و نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش بینی  می شود  تا قبل از برگزاری اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس پیشرفت فیزیکی موزه دفاع مقدس استان به ۷۰ درصد برسد.
وی ادامه داد: ۶۰ جلد کتاب با موضوع شهدای استان مرکزی در حال چاپ است و ۱۳۰ جلد کتاب نیز تالیف می شود.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: ۸۰ تئاتر خیابانی در حاشیه برگزاری کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی اجرا می شود.
سرتیپ دوم پاسدار کریمی گفت: فرهنگ نامه شهدای استان مرکزی در ۲۲ جلد آماده چاپ شده و این فرهنگ نامه شامل مشخصات درست شهدای استان است.
وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس در روزهای نهم و دهم مهر امسال افزود: ۳۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره تا کنون تایید شده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: ۱۳ جلد کتاب درباره ابعاد شخصیت امام (ره) در حال تهیه است که چهار جلد آن کامل شده است.
فرماندار خمین نیز در نشست کمیته مدعوان کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی و نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس گفت: این شهرستان آمادگی و ظرفیت برگزاری اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس را دارد.
« احمد طهرانی» افزود: به منظور برگزاری باشکوه  این اجلاسیه از ظرفیت اقشار مختلف مردم استفاده شود.
خمین یکهزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/۶۰۱۳/۹۹۳۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.