به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری ۱۲۵، آتشپاد دوم «مسعود آقازیارتی» افزود: وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک خانه باغ ساعت ۲۱ و ۱۸ دقیقه  عصر سه شنبه ۱۵ مرداد ماه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک، نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره ۱۱ کوی الغدیر به همراه گروه امداد و نجات  ۱۴۳ از ایستگاه شماره ۴ واقع در میدان فراهان و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه در کنار گذر شمالی این شهرستان به سمت روستای مرزیجران، تقاطع کوره های آجرپزی رهسپار شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک اظهار داشت: محل حادثه یک خانه باغ بود که بر اساس مشاهدات عینی، یک دستگاه پیک نیک که برای طبخ غذا از آن استفاده می شد به یکباره منفجر شده و موجب تخریب و ریزش سقف این خانه باغ شده بود.
آقازیارتی اضافه کرد: نجاتگران آتش نشان به سرعت آتش را خاموش کرده و با توجه به اینکه سقف و دیوار کاملا تخریب شده بود و به گفته افراد حاضر در محل حادثه، ۲ نفر در زمان بروز انفجار در داخل این خانه باغ حضور داشتند، عملیات آواربرداری از همان لحظات نخست شروع شد.
وی ادامه داد: آتش نشانان پس از ۲ ساعت تلاش مستمر، پیکر بی جان این مادر و دختر را از زیر آوار خارج کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: پیکرهای جان باختگان برای انجام تحقیقات لازم و بررسی علت حادثه و مرگ این افراد، به عوامل انتظامی سپرده شدند و به پزشکی قانونی انتقال یافتند.

۱۹۵۵/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.