به گزارش ایرنا،سید«علی آقازاده» روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان مرکزی افزود: پوسته قوی امنیتی در داخل کشور و مرزهای ایران اسلامی نعمت بزرگی است که تهدیدها و توطئه های دشمن را ناکام می گذارد.
وی اظهار داشت: این مهم با تلاش نیروهای خدوم انتظامی،نظامی و سربازان گمنام امام زمان به عنوان پاسداران امنیت و حافظان مرزها فراهم شده است.

استاندار مرکزی گفت: پشتوانه هر فعالیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی امنیت است که این مهم به بهترین شکل در کشور دنبال شده است.

آقازاده افزود: ارتباط نیروی انتظامی با مردم موثر و کاربردی است و اعتماد مردم به این نهاد در بهترین شرایط قرار دارد.

وی اظهارداشت: جمهوری اسلامی  کشوریاست  که واژه خودکفایی و استقلال را محور کار قرار داده و در این راستا موفقیت های زیادی دارد.

فرمانده سابق انتظامی استان مرکزی نیز در این آئین  گفت: راهبردهای مقام معظم رهبری شاکله کار در نیروی انسانی را می سازد و این حوزه همه توانش را برای حفظ و ارتقای مولفه های امنیتی و اجتماعی به کار گرفته است.

سردا«کیومرث عزیزی» افزود: کشف ۲۶ هزار و ۶۰۴ کیلو گرم مواد مخدر در چهار سال اخیر از ماموریت هایی بود که در استان مرکزی محقق شد و  ۶۳ هزار قاچاقچی در این راستا دستگیر شده اند.

وی عنوان کرد: ۱۵۹ میلیارد تومان حجم کشف سلاح، مهمات و کالای قاچاق در چهار سال اخیر بوده و در این راستا ۱۳۵ هزار نمتخلف به چنگال قانون گرفتار آمده اند.

فرمانده انتظامی سابق استان مرکزی پرداخت یک هزار و ۱۱۵ تسهیلات، ۴۷۵ دوره نسیم معرفت، راه اندازی معتمدین پلیس در سطح کلانتری ها و کاهش شمار تلفات جاده ای را از دیگر خدمات نیروی انتظامی استان مرکزی در چهار سال اخیر عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: نیروی انتظامی استان می کوشد تا چالش ها و تهدیدها را محو و امنیت پایدار را به  مردم هدیه دهد.

سرهنگ«حسن مفخمی شهرستانی» افزود: هوشمند سازی پلیس در اولویت برنامه های این نهاد خدمت رسان است.

وی گفت: این استان در مسیر اصلی عبوری کشور قرار دارد و کاهش تصادفات رانندگی از برنامه های اولویت دار این مجموعه است.

در این آئین، سرهنگ«حسن مفخمی شهرستانی» به عنوان فرمانده انتظامی استان مرکزی برای سه سال معرفی و از خدمات چهارساله سردار «کیومرث عزیزی» تجلیل شد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.