مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: از سال 97 تاکنون 28 میلیارد تومان تسهیلات توسط این صندوق در استان در حوزه اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است.

عمادالدین هزاوه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به آغاز به کار صندوق کارآفرینی امید در بحث اشتغال پایدار روستایی از سال 1397 در استان مرکزی، افزود: این صندوق به همراه بانک‌های عامل کشاورزی، پست بانک و توسعه تعاون اقدام به پرداخت تسهیلات در روستاها کرده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان تسهیلات باعث تولید اشتغال برای 580 نفر به صورت مستقیم شده است، گفت: صندوق کارآفرینی امید در کنار پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و اهداف تعیین شده خود، پرداخت تسهیلات ویژه مددجویان نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید را در دستور کار خود قرار داده است.

هزاوه‌ای مبلغ مصوب در سال جاری ویژه نهادهای حمایتی استان مرکزی را 15 میلیارد تومان دانست و افزود: امیدواریم مبلغ به صورت کامل جذب و پرداخت شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی با اشاره به رتبه اول شهرستان دلیجان در تجهیز منابع، گفت: شهرستان دلیجان یکی از موفق‌ترین شهرستان های استان مرکزی در دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از صندوق کارآفرینی امید بوده است، به طوری که از سال گذشته تاکنون 20 میلیارد ریال تسهیلات از صندوق دریافت کرده است که این رقم به ایجاد 30 شغل مستقیم شد  هاست.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.