شهردار اراک گفت: به کسی بدهکار نیستم که هر روز جواب پس بدهم.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدکریم شفیعی در صحن رسمی شورای شهر اراک در واکنش به صحبت‌های رییس کمیسیون عمران شورای شهر مبنی بر گزارشات خلاف واقع شهرداری و اتهام دروغگویی به شهردار بیان کرد: از روزی که در شهر اراک حاضر شده‌ام، انرژی مثبتی از آقای فدایی ندیده‌ام. وی یک کار مثبت به ما پیشنهاد دهد، قطعا شهرداری آن را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: مدام شاهد سنگ‌اندازی جلوی پای شهرداری هستیم. من به کسی بدهکار نیستم که هر روز جواب شما را بدهم. سوال باید همراه با منطق باشد و باید شان یکدیگر را حفظ کنیم.

شهردار اراک گفت: چه منتی دارم که باید مدام پاسخگو باشم، پاسخ سوال منطقی را می‌دهم، اما همچنان باید در قبال پروژه ای که هشت ماه پیش با حضور شخص آقای فدایی افتتاح شده است، پاسخگو باشم. مگر من اینجا آمده‌ام که به من توهین شود؟ من نمی‌توانم مدام پاسخ سوالات غیرفنی را بدهم.

وی افزود: طبق بودجه مصوب هرآنچه وارد شهرداری شده است درآمد محسوب می‌شود، اینکه مدام مطرح شود که گزارشات اشکال دارد، شاید پذیرفتنی باشد، اما باید برای موضوعات راهکار و پیشنهاد هم ارائه شود و در بیان انتقادات قدری انصاف داشت.

شفیعی با بیان اینکه باید مدام پاسخ گزارشاتی را بدهم که منبع آن مشخص نیست، گفت: تمامی معاونان شهرداری 3 تا 4 روز در هفته به صورت کامل در اختیار جلسات شورا هستند و یک تا دو روز در هفته در جلسات استانداری هستند و مجدد من باید در صحن پاسخگو باشم. اگر سوالی وجود دارد در جلسات کمیسیون‌ها طرح و کارشناسی شود، اما اینکه من بخواهم مداوم جوابگوی گزارشات تلفنی غلط باشم، درست نیست.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.