«محمد محسنی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۳ فقره از این مجتمع های بین راهی به بهره برداری رسیده است و بررسی شرایط ۱۳ فقره نیز در دست انجام است.

وی توضیح داد:  ۲ مجتمع بین راهی استان در مراحل اخذ استعلام است و  بقیه تقاضاها به دلیل برخی مشکلات فنی رد شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی  ادامه داد: موافقت نامه اصولی با رعایت برخی عوامل از جمله حریم جاده ها، رعایت حد فاصل با سایر مجتمع ها و برخورداری از زیر ساخت های لازم برای متقاضیان صادر می شود.

محسنی گفت: بر اساس  مصوبات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و با توجه به اهمیت نظارت بر ارایه خدمات مطلوب در نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی موجود در جایگاه های سوخت، رستوران ها، واحدهای اقامتی و پذیرایی بین راهی واقع در حاشیه محورهای استان، کمیته ویژه از ارگان های مربوطه در استان و شهرستان ها تشکیل و هر سه ماه یک بار این مجموعه ها مورد بازدید قرار می گیرند.

وی  افزود: پروانه فعالیت مراکز و واحدهایی که از وضعیت و شرایط مطلوب  برخوردار نباشند و نسبت به رفع نواقص اقدام نکنند لغو می شود.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار داشت: نتایج نظر سنجی انجام شده از کاربران جاده ای که از  مجتمع های خدماتی – رفاهی و توقف گاه ها استفاده کرده اند حاکی از آن است که  ۵۲ درصد از کیفیت خدمات ارایه شده این اماکن رضایت دارند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.