به گزارش ایرنا، «ژاله فرامزیان» روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از سیستم الکترونیکی سالن تیراندازی پنجم مرداد اراک،  افزود: دسترسی و بهره مندی مردم از اماکنی که با فاصله زیاد از شهرها ساخته می شوند کم است و می طلبد  جانمایی درست طرح های ورزشی در اولویت باشد.

وی اظهار داشت: هدررفت اعتبار و منابع قابل توجه کشور نتیجه کار ضعیف و غیرکارشناسی در جانمایی مکان های ورزشی است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: تلفیق کردن اماکن ورزشی به تفریحی می تواند به عنوان راهکاری برای جبران نواقص  این طرح ها موثر باشد.

فرامرزیان افزود: پنج هزار مکان نیمه تمام ورزشی در کشور در سال های قبل به چهار هزار فقره رسیده و اولویت تکمیل با طرح هایی است که  ۵۰ درصد به بالا پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اظهار داشت: دهکده المپیک اراک نیز برای بهره برداری مناسب باید به صورت تلفیقی مورد استفاده قرار گیرد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی و استانی برای پیست تارتار اراک در نظر گرفته شده تا در سال جاری افتتاح شود.

فرامرزیان افزود: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی برای سالن سه هزار نفری اراک در نظر گرفته شده است که بخشی از آن امسال و بقیه  سال آینده تخصیص می شود.

وی اظهار داشت: قرارداد پیمانکاری پیست اسکیت اراک نیز منعقد شده است و تا پایان امسال عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این آیین گفت:چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی سایت الکترونیکی تیراندازی سالن پنجم مرداد اراک اعتبار هزینه شده است.

«عابد حقدادی» افزود: سال ها بود ورزشکاران این رشته از روش های قدیمی استفاده می کردند و با تامین زیرساخت ها ورزشکاران  از امکانات به روز بهره مند شدند.

بازدید از طرح های ورزشی فتح المبین و یک هزار نفری محلات، طرح های ورزشی خمین، اراک و ساوه از از برنامه های سفر یک روزه معاون توسعه منابع و مدیریت ورزش و جوانان به استان مرکزی است.

۶۹۹۱/۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.