«مسعود رضایی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فهرستی از تحویل ۱۴۹ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی به ارزش ۲ هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال  در سال زراعی جاری به بانک کشاورزی  ارسال شده است.

وی ادامه داد: طلب گندمکاران استان مرکزی تا ۱۹ تیرماه جاری پرداخت شده و تسویه بقیه آن در دستور کار بانک کشاورزی استان مرکزی قرار دارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از کشاورزان ۱۰۰ درصد طلب گندمکاران یک هفته تا ۱۰ روز پس از آخرین فهرست تحویلی این محصول به بانک کشاورزی به حساب آنان واریز می شود.

رضایی بیان کرد:  میزان غرامت تمامی بیمه گذاران استان مرکزی که مشمول دریافت خسارت بودند تایید شده و  پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت خسارت در سال زراعی ۹۸-۹۷  برای بیمه گذاران بخش کشاورزی در این استان  به حساب بیمه گذاران واریز شده است.
وی ادامه داد: ۳۰ میلیارد ریال از مجموع غرامت های پرداخت شده مربوط به خسارات سرما، سیل و تنش خشکی در بخش باغات و زراعت بوده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی افزود: بیش از ۴۵ هزار هکتار از کشت های زراعی و باغی این استان اکنون تحت حمایت صندوق بیمه کشاورزی قرار دارند.

بانک کشاورزی در سال ۱۳۱۷ تاسیس شد و تمرکز اصلی آن بر ارایه خدمات بانکداری خرد، بانکداری سرمایه‌گذاری و تسهیلات مسکن معطوف است.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.