«جعفر اصغری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود:بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ بسته از کاغذهای توزیع شده در استان مرکزی از نوع A ۴ است که با قیمت ۲۲۲ هزار و ۲۵۰ ریال توزیع شده و مابقی نیز از نوع A ۳ , A ۵ هستند.

وی ادامه داد: ۲ مباشر از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و سهمیه کاغذ استان را جذب و بین دستگاه های دولتی و مدارس نقاط مختلف این استان توزیع شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی و نیاز مدارس و دانشگاه ها به کاغذ، رایزنی ها از سوی این سازمان برای جذب دوباره کاغذ برای استان ادامه دارد.

اصغری بیان کرد: همچنین  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به دنبال جذب ۲ هزار و ۵۰۰ تن شکر و ۲ هزار تن برنج وارداتی با قیمت مصوب دولتی است که در صورت تحقق این مهم بازار استان از این ۲ نوع کالا اشباع و بخش عمده ای از مشکلات معیشتی مردمن مرتفع می شود.

۱۰۰ فروشگاه بزرگ از قبیل رفاه، اتکا و تعاونی ها برای فروش کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف استان مرکزی تعیین شده است.

استان مرکزی یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲ شهرستان و ۳۳ شهر دارد.

3017/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.