مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت در سراسر کشور کار خود را آغاز کرد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حسین ظریف منش در نشست خبری به مناسبت بازسازی واقعه غدیر اظهار کرد: ستاد امامت و ولایت در 300 شهرستان و ۳۱ استان کشور تشکیل شده و آغاز به کار کرده است .

وی افزود: برنامه کتابت خطبه‌های غدیر از برنامه های این دهه است که در استان زنجان یا قزوین انجام می شود.

مدیرعامل بنیاد غدیر تصریح کرد: ایام عید ولایت از روز عید سعید قربان آغاز می شود و تا عید غدیر ادامه می یابد. برنامه های این دهه امسال با شعار لبیک یا رسول الله برگزار می شود. هدف از این شعار انتقال ندای غدیر از پدران به فرزندان و نسل جوان است‌ .

مدیرعامل بنیادغدیر تصریح کرد: در قالب برگزاری این ستاد سه دسته برنامه پیش بینی شده که برنامه نخست گرامیداشت و شامل آیین تبلیغی و ترویجی، دسته دوم برنامه های فرهنگ ساز و همایش علمی و هنری شامل کارگاه غدیر شناسی است، همچنین دسته سوم این برنامه‌ها آیین‌ها و آداب مناسک غدیر است که در این راستا همایش ولایت محور وحدت در شیراز و تجلیل از یاوران غدیر در تهران برگزار می شود .

ظریف منش اضافه کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این ستاد 40 برنامه با سرفصل اصلی و 10 هزار اجرا در سراسر کشور در ستاد امامت و ولایت پیش بینی شده است .

وی بیان کرد: برگزاری 110 کاروان شادی متشکل از یک روحانی، مداح و یک نفر پشتیبان در پارک ها و بوستان های تهران نیز پیش بینی شده است، همچنین تجلیل از سادات شهید، مدافعان حرم، سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری ایستگاه صلواتی توسط جوانان و برگزاری برنامه های غدیرشناسی در 110 مسجد، برگزاری جشنواره ورزشی و برگزاری هفتمین جشنواره شعر غدیر از دیگر برنامه های این ستاد در دهه اوامت و ولایت است .

مدیرعامل بنیاد غدیر افزود: 2 هزار و 500 قطعه شعر به دبیرخانه هفتمین جشنواره شعر غدیر ارسال شده است. از دیگر برنامه‌ها تدارک 2 میلیون غذا برای اطعام است که پیش بینی افزایش این تعداد غذا وجود دارد .

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.