رئیس خانه صنعت و معدن استان مرکزی گفت: 26 تیرماه سال جاری  40 واحد صنعتی و معدنی نمونه در استان مرکزی تجلیل خواهند شد.

عماد مردانی در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای وزارت صمت 40 واحد صنعتی و معدنی نمونه در استان مرکزی انتخاب شدند که این واحدها ۲۶ تیرماه به مناسبت روز ملی صنعت و معدن در آیینی تجلیل می شوند . در مجموع حدود 470 واحد متقاضی شرکت در این انتخاب بودند که بر اساس استانداردهای وزارت صنعت، معدن و تجارت این 40 واحد مشخص  و انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن نامگذاری شده، افزود: با توجه به اینکه در این روز همایش ملی در تهران برگزار می‌ شود، در نتیجه همایش تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی برتر در استان مرکزی به 26 تیرماه موکول شده است.

رئیس خانه صنعت و معدن استان مرکزی تصریح کرد: شاخص‌های انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی برتر میزان صادرات غیر نفتی، افزایش اشتغال نسبت به سال گذشته، نوسازی و بهسازی تجهیزات و عوامل تولید و پیشرفت های مالی بر اساس اظهارنامه های مالیاتی است که واحدهای برتر بر این اساس شناسایی و معرفی و امتیازدهی می‌شوند.

مردانی دامه داد: از مجموع 40 واحد معرفی شده به عنوان واحدهای نمونه، دو واحد به عنوان واحدهای نمونه ملی در همایش ملی نیز معرفی و تجلیل شدند.

وی اضافه کرد: تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی سبب افزایش انگیزه در فعالان صنعتی و معدنی خواهد شد و همین افزایش انگیزه می‌تواند باعث برداشتن گامی موثر در راستای رونق تولید در کشور باشد.

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.