استاندار مرکزی گفت: کنگره ۶٢٠٠ شهید استان مرکزی و نقش امام را در هشت سال دفاع مقدس نیمه دوم سال برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید علی آقازاده در جریان سفر رییس قوه قضائیه به استان مرکزی و دیدار وی با خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم با بیان اینکه استان مرکزی امروز منور به قدوم خدمتگزاران دستگاه قضایی کشور است، افزود: امیدواریم این سفر برای استان مرکزی که در تولید صنعتی و کشاورزی استانی مهم است و برای مردم و دستگاه ها، واحدهای صنعتی، اقتصادی و کشاورزی خیر، خوبی، آبادی و توسعه به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه و هیات همراه در بدو ورود به استان مرکزی با حضور در گلزار شهدا مقام شامخ شهدا را مورد تجلیل قرار دادند و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز طلیعه این سفر است و امید است که برکت را برای استان رقم بزند.

آقازاده تصریح کرد: امسال، سال خوبی است چراکه در بزرگداشت مقام شامخ شهدا، کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و نقش امام راحل در هشت سال دفاع مقدس در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد که می تواند تاثیر مثبت معنوی برای استان به همراه داشته باشد.

استاندار مرکزی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کنگره خدمات بیشتری صورت گرفته و نقش و تاثیر خون و راه شهدا بیشتر مورد نظر قرار گیرد و مردم نیز قدر خانواده شهدا را بیش از گذشته بشناسند.

به گزارش ایسنا؛ در این جلسه سمیه آشوب خوانی به نمایندگی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان مرکزی و علیرضا عسگری نماینده اصناف و بازاریان مواردی را مطرح کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.