به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه اراک با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر به جهانیان و دشمنان اسلام و قرآن نشان داد که مردم ایران اسلامی می‌توانند با دست خالی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: حماسه آزادسازی خرمشهر برای آمریکا و اسرائیل و آل سعود پیام داشت و باید دشمنان اسلام و قرآن از این پیام درس گرفته و از دشمنی‌های خود دست بردارند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: آل سعود به جای دفاع از اسلام و قرآن در همدستی با آمریکا و اسرائیل علیه امت اسلام گام برمی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه‌های روز جمعه اراک با یادآوری آغاز شب‌های قدر و شب شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: شب‌های نوزدهم و تا بیست و سوم ماه مبارک رمضان با عظمت است و باید نهایت بهره از این فرصت پرفضیلت برده شود.
آیت الله دری نجف آبادی مردم استان مرکزی را حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و افزود: این روز نمادی از عزت، شرف و اتحاد امت اسلام و روز بیعت با امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب، شهیدان و روز دفاع از نخستین قبله مسلمانان است.
وی گفت: مردم این استان همگام با هموطنان روزه دار خود در صفوف راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و به آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن نشان می‌دهند که ارزش های والای انسانی و معنوی هرگز شکست پذیر نیست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر هوشیاری جوانان و دانشجویان نسبت به دشمنان و امید به آینده نشاط آفرین، افزود: ملت ایران اسلامی به خصوص جوانان با امید و توکل به خداوند می‌توانند گام‌های بلندی در زمینه توسعه و پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و علوم روز دنیا برداشته و زمینه خود اتکایی کشور را در سایر حوزه‌ها فراهم کنند.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: دولتمردان، ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های نظارتی باید با رصد بیشتر مناسبات عرضه و تقاضا را کنترل کنند و با مقابله جدی با فساد زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از فشار بر مردم را در کشور فراهم کنند تا کشور از بحران‌های ساختگی آمریکا و دشمنان به خوبی عبور کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک با گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی (هفتم خرداد ماه)، گفت: مهمترین تکلیف نمایندگان مردم در خانه ملت در نظر داشتن منافع و مصالح کشور است و باید بکوشند تا در راستای تحقق دستور مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح بودجه گام بردارند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: امید می رود که خانه ملت تا 2 ماه آینده زمینه استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ملی را در بودجه امسال را محقق کنند.
نماز عبادی سیاسی روز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

1955/‌6013/‌
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.