به گزارش ایرنا، « محمدابراهیم رضایی» روز پنجشنبه در شورای اداری خمین افزود: نقد سازنده عامل پیشبرد همه بخش ها است اما در شرایط جنگ اقتصادی همه باید مانند کوه پشت هم باشند تا دشمن در توطئه ها ناکام بماند.
وی یادآور شد: مردم با سختی‌ها و مشکلاتی مواجه اند اما به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی نیز وقوف دارند و این بار نیز با حفظ اتحاد ملی از گذرگاه سخت عبور می کنند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت اظهار داشت: دشمنان نظام با همه توان می کوشند در سایه تحریم‌ها و جنگ اقتصادی به ایران اسلامی ضربه بزنند اما، ملت هوشیار ایران اسلامی در صحنه است و دشمنان را ناامید می کند.
رضایی تاکید کرد: کشور دارای منابع غنی و سرشار طبیعی و انسانی در تمام حوزه ها است و ایمان و اعتماد به داشته های خودی محور پیشبرد امور و عبور از شرایط کنونی است.
وی با اشاره به جنگ روانی تبلیغاتی دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: فضای مجازی ابزاری در خدمت دشمناناست که در آن توطئه ها و اهداف شومش را پی می گیرد.
نماینده مردم خمین در خانه ملت تصریح کرد: اطلاع رسانی اقدامات دولت به جامعه بهترین راهکار برون رفت از جنگ تبلیغاتی دشمنان است.
رضایی افزود: نظام اسلامی با اقتدار در جهان برای تحقق آرمان ها تلاش می کند و پیشرفت های حوزه های نفتی، بهداشتی و درمانی و نظامی قدرت انقلاب اسلامی درخشان است.
وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: یکی از پیامهای مهم این روز این است که دشمن از ضعفهای کشور به نفع خود استفاده می کند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حوزه های اقتصاد و فضای مجازی کشور نیازمند مدیریت هوشمندانه است و باید راه سوء استفاده ز آن ها مسدود شود.
امام جمعه خمین نیز گفت: بیان ایثار گری و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس روحیه مقاومت را در لایه های مردمی افزایش می دهد.
حجت الاسلام سید « لی حسینی پور» افزود: سوم خرداد نماد عزت و مقاومت ملت ایران در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است که همواره باید زنده نگه داشته شود.
فرماندار خمین نیز با اشاره به ایثارگری های رزمندگان این شهرستان در دوران دفاع مقدس گفت: ملت مومن و همیشه در صحنه در راستای آرمان های انقلاب اسلامی و منویات رهبری تلاش می کنند.
«احمد طهرانی» افزود: افرایش روحیه مقاومت مردم یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نظامی دشمنان نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: با اطاع رسانی درست اقدامات دولت و مسئولان نظام و پاسخگویی شفاف به افکار عمومی بسیاری از دغدغه های جامعه حل می شود.
فرماندار خمین گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی بهترین ابزار برای اطلاع رسانی و آگاهی از وضعیت جامعه است و تقویت این بخش ضروری است.
طهرانی با اشاره به حضور استاندار در خمین و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی، افزود: مصوبات ستاد رونق تولید از افزایش نرخ اشتغال در این شهرستان نوید می دهد.
وی تاکید کرد: ادولت اکترونیک از شاخص های توسعه است و دولت تدبیر و امید بر بهره مندی از ظرفیت های دولت اکترونیک به دلیل صرفه جویی در مصرف کاغذ و تسریع در اطلاع رسانی دقیق تاکید دارد.
فرمانده بسیج ناحیه مقامت خمین نیز در این نشست گفت: فتح خرمشهر الگوی مبارزاتی موفق علیه دشمن است که در خود معنویت ، ایستادگی و عزتمندی را دارد.
سرهنگ«علیرضا براتعلی» افزود: حضور فعال جوانان در تمام عرصه ها، حفظ شعارهای انقلاب، استفاده از تجربیات انقلاب و تبیین و آگاه سازی جامعه نسبت به حربه های دشمنان نکته های مهمی است که همه مسئولان باید در دستور کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: دشمنان نظام بعد از ناامید شدن از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی و فرهنگی روی آوردند و تقویت اراده و استقامت بهترین سلاح برای پیروزی در این جنگ است.
در شورای اداری خمین از کارآفرین نمونه کشوری «محمدرضا خلج» تجلیل شد.
خمین در جنوب استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت است.
9930/6013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.