به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'محمود خلجی' معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: ساعت 23 و 30 دقیقه روز 29 فروردین ماه،‌ گزارشی از گم شدن پسربچه ای 7 ساله به نام «محمد سپهر نقدی» در یکی از روستاهای شهرستان شازند به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام و تحقیقات تخصصی پلیس برای بررسی این موضوع آغاز شد.
وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه از والدین پسربچه خردسال، مشخص شد که با توجه به نزدیکی منزل پدربزرگشان به منزل آنان در روستای محل زندگی شان،‌ آنان گمان می کردند که او به آن جا رفته است و در ساعات پایانی شب متوجه گم شدن او می شوند که موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش می کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ از زمان آغاز مفقود شدن این فرد، تحقیقات تخصصی و گسترده پلیس برای یافتن او آغاز شده است و چند تیم از کارآگاهان پلیس در حال پیگیری این موضوع هستند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌ از شهروندان می خواهیم به خبرهایی که از قول منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می شود، توجه نکنند و مردم عزیز مطمئن باشند هر گونه اخبار و اطلاعاتی که در یافتن پسر بچه کمک خواهد کرد، از طریق پلیس اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، «باران شیخی» نیز دانش آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه 24 فروردین ماه امسال بعد از خروج خانه در شهرک مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد که با تلاش نیروی انتظامی بعد از 21 روز در 17 اردیبهشت ماه به آغوش خانواده بازگشت.
استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.