به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «عباس هاشمی» روز چهارشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس و سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و گرامیداشت 15 خرداد، افزود: مسیر های راهپیمایی در نقاط مختلف استان به شهرستان، شهرها و بخش ها اعلام شده و تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس اندیشیده شده است.
وی اضافه کرد: قشرهای مختلف مردم شهرها و روستاهای استان ساعت 11 روز جمعه 10 خرداد ماه جاری از مسیرهای اعلام شده به سمت میعادگاه های نماز جمعه حرکت می کنند و یکصدا ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: آیین راهپیمایی روز قدس شهر اراک از میدان شهدا آغاز شده و با عبور از پل خیبر و خیابان های محسنی و شیخ فضل الله نوری در مصلای بیت المقدس پایان می یابد.
حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: راهپیمایان روز قدس اراک پس از پیمودن مسیر راهپیمایی وارد مصلی بیت المقدس می شوند و سخنران آیین روز قدس این شهر نیز آیت الله «محسن اراکی» عضو مجلس خبرگان رهبری است.
وی خاطرنشان کرد: مردم استان مرکزی همچون سال های گذشته با حضور پرشکوه، در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام کرده و انزجار خود را از جنایت های ضد صهیونیستی به دنیا نشان خواهند داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مردم مظلوم فلسطین برای آزادی قدس شریف و سرزمین مسلمانان از چنگال رژیم جعلی اسرائیل، هر روز شهیدانی را تقدیم می کنند بنابراین دفاع از آنان وظیفه ای انسانی و دینی است که ملت رشید ایران اسلامی در این عرصه در دنیا پیشتاز است.
حجت الاسلام هاشمی در خصوص برنامه های 14 خرداد رحل امام راحل در استان نیز گفت: علاوه بر اعزام بیش از پنج هزار زائر از شهرستان های اراک، ساوه و زرندیه به مرقد امام راحل در روز چهاردهم خرداد ماه نیز آیینی در مصلی بیت المقدس اراک و مراسم 14 خرداد در بیت تاریخی امام راحل در خمین برگزار می شود.
وی بیان کرد: همچنین آیین گرامیداشت قیام 15 خرداد نیز با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم استان مرکزی 14 خرداد در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود.
استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.