به گزارش ایرنا، سید «مهدی مقدسی» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: حفظ و بهبود اتحاد و همدلی مدیران در شرایط فعلی ضرورتی اجتناب ناپذیر باست و مسئولان باید افزایش هماهنگی و تعامل با استاندار را در دستور کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: پیگیری تامین و جبران خسارت سیل و سرمازدگی به محصولات کشاورزی و آسیب دیدگان این حوادث از جمله مصوبات نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار مرکزی است و مقرر شده تامین این خسارت ها توسط استاندار و نمایندگان استان پیگیری شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: در این نشست شرایط ویژه شرکت های آذر آب و هپکو اراک نیز توسط استاندار این استان رصد و قرار شد که پیگیری لازم صورت بگیرد.
مقدسی خاطرنشان کرد: پیگیری تعهدات وزیران در سفرهای استانی به استان مرکزی و نشست های مرکزی این وزارتخانه ها توسط استاندار این استان از دیگر مصوبات نشست مجمع نمایندگان با استاندار بود.
وی گفت: برای ایجاد تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی و نظارتی همچنین مقرر شده که نشستی بین استاندار مرکزی و مدیران این دستگاه ها برگزار شود تا مدیران در این شرایط حساس بتوانند تصمیمات مهم اتخاذ کنند و موضوع کالاهای اساسی و ایجاد آرامش در بازار نیز از راهبردهای جدی در استان هدفگذاری شده است.
مقدسی گفت: نمایندگان استان مرکزی بر این باورند که دولت و وزیران باید اختیارات ویژه ای را در اختیار تیم مدیریت ارشد استان و حلقه تصمیم ساز استانی قرار دهند و بر این اساس مقرر شد با ارسال نامه ای توسط مجمع نمایندگان استان مرکزی به هیات دولت افزایش اختیارات مدیران و استاندار مرکزی درخواست شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست با استاندار مرکزی مقرر شد توسط مجمع نمایندگان استان مرکزی از وزیر ارتباطات برای حضور در 2 تا سه هفته آینده در استان دعوت شود.
وی یاد آور شد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در گذشته بازدید هایی را از شهرستان های اراک، دلیجان و محلات داشته اند مقرر شد پس از ماه مبارک رمضان از معاون رئیس جمهوری برای بازدید از شهرستان های زرندیه، خمین و تفرش دعوت شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: همچنین مقرر شد از معاون اول رئیس جمهور یا وزیران مربوطه برای حضور در استان و بهره برداری از طرح ها توسط استاندار مرکزی دعوت به عمل آید.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.