سرهنگ «پرویز اسدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از ابلاغ حکم جلب یکی از اراذل و اوباش که از مدتی قبل تحت تعقیب پلیس بود، اقدامات تخصصی مأموران انتظامی برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز شد.
وی افزود: در فرایند تکمیل تحقیقات، محل اختفای این فرد در باغی واقع در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شناسایی و برنامه ‌ریزی عملیاتی برای دستگیری او آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: این فرد شرور که قصد فرار داشت با رعایت قانون به ‌کارگیری سلاح از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد.
سرهنگ اسدی اظهار کرد:‌ از این فرد سه قبضه سلاح سرد و مقداری مواد مخدر صنعتی و سنتی، ترازوی توزین مواد مخدر و برخی اقلام غیرمجاز دیگر کشف شد.
به گفته این مقام انتظامی، پرونده متهم برای برخورد قانونی به مرجع قضائی ارسال و متهم نیز در یکی از مراکز درمانی تحت مداوا قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: پلیس در برخورد با مخلان امنیت و آرامش شهروندان با قاطعیت عمل می کند و از شهروندان نیز درخواست می کنیم که در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.
شهرستان ساوه دارای 285 هزار نفر جمعیت است که پس از اراک، دومین مرکز جمعیتی استان مرکزی محسوب می شود و از نقاظ مهاجرپذیر کشور است.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.