مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه ۲۲ درصد از پست معاونان مدارس در استان مرکزی خالی است، گفت: این استان از جمله استان های دارای بیشترین کمبود نیروی انسانی کشوراست.
شهریار فولادوند در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به تغییر تقویم آموزشی مدارس استان اظهار داشت: در یک سال آموزشی باید 800 جلسه آموزشی برای دانش آموزان برگزار شود، براساس برآوردها این تعداد نشست تا ابتدای خرداد برگزار می شود و به سبب اتمام مباحث درسی مدارس ابتدایی و ایام ماه رمضان درخواست تعطیلی مدارس ابتدایی را در ابتدای خرداد داریم.
مدیرکل آموزش و پرورش اسـتان مرکزی با اشاره به تقسیم سرانه آموزشی مدارس افزود: سرانه آموزشی وجوهی است که وزارت آمـوزش و پرورش برای گذران امورات جاری مدارس اختصاص می دهد، این سـرانه براساس شاخص های دورهای و ظرفیت محرومیت شهرستان ها تقسیم می شود که درخواست انجام این تقسیم در شـورای معاونان است.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان تصریح کـرد: با اهمیت ترین بحث در آموزش و پرورش، نیروی انسانی و ساماندهی آن است و تصور غلطی مبنی بر داشتن نیروی مازاد در آموزش و پرورش، وجود دارد.
استان مرکزی در حوزه اکرام ایتام رتبه پنج کشور را کسب کرد، کاهش 55 درصدی تلفات جاده ای در خمین و احداث نیروگاه برق خورشیدی در راهداری استان مرکزی از دیگر عنوان های خبری هفته نامه تعامل است.
هفته نامه تامل با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «رضا صفائی نسب» در گستره استان مرکزی توزیع می شود.
استان مرکزی دارای سه روزنامه، 32 هفته نامه، 11 دو هفته نامه، 26 ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 18 فصل نامه است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.