به گزارش ایرنا، «بهروز اکرمی» روز یکشنبه در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان مرکزی، افزود: بهره گیری استان از ظرفیت سمن ها در بازرسی خدمات نوروزی بهینه بود و باید در تمامی امور نقش سمن ها برجسته شود.
وی اظهار داشت: بازرسی هایی که سمن ها در ایام تعطیلات نوروزی انجام دادند مطلوب است و می طلبد که حوزه نظارت و بازرسی بازار به ویژه در ماه مبارک رمضان از این ظرفیت بیشتر بهره ببرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی گفت: ستاد صیانت از حقوق شهروندی جایگاه قانونی دارد و احکام بازرسان این ستاد برای ورود به مراکز به منظور بازرسی قانونی است.
اکرمی افزود: دلسوزی، انجام دقیق وظیفه و ارایه فعالیت براساس دانش و علم از خصوصیات سمن ها در بازرسی ها است.
وی اظهار داشت: صیانت از حقوق شهروندی باید مستمر و همیشگی باشد تا این مهم در تمامی بخش ها نهادینه شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی گفت: هدف از انجام کارهای نظارتی بهبود خدمت رسانی است تا در جمع بندی ها نواقص شناسایی شود.
اکرمی افزود: استان در همکاری سمن ها برای بازرسی های نوروزی تجربه موثری را به دست آورد که باید به شایستگی ابعاد آن را بسط داد.
فرماندار اراک نیز گفت: سمن های استان پنج سال است که بدون هیچ گونه چشم داشتی و با تسلط کافی وظایف بازرسی از مراکز بهداشتی و خدماتی را در ایام نوروز به نحو شایسته انجام می دهند.
«حسین بختیاری» افزود: با تجربه مطلوبی که سمن ها دارند می طلبد که دایره فعالیت ها و تکالیف بازرسی آن ها گسترده تر شده و از خدماتشان بیشتر استفاده شود.
وی اظهار داشت: به مدیران شهرستان اراک اعلام شده همکاری با سمن ها در ارزشیابی آخر سال اثر گذار است.
بهره گیری از ظرفیت سمن ها در بازرسی از نانوای های اراک، مصوبه این نشست بود.
در این نشست از برخی اعضای سمن و فعالان در بازرسی نوروز 98 تجلیل شد.
استان مرکزی با 12 شهرستان یک میلیون 400 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.