به گزارش ایرنا،‌ «بابک دین پرست» عصر شنبه همراه با استاندار مرکزی و جمعی از مدیران در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ساوه افزود: اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید از مولفه های مهم و در دستور کار دولت است.
وی اظهار داشت: حفظ و تقویت اشتغال موجود و همچنین ارتقای توان تولید کارخانه ها و صنایع با اتخاذ راهکارهای مناسب از دیگر اولویت های دولت در سال رونق تولید است.
به گفته این مسئول،‌ دولت از همه ظرفیت های خود برای برنامه ریزی و تصمیم گیری در زمینه رونق تولید در سالجاری بهره می گیرد و مسئولان استانی از جمله استانداران نیز مکلف به اجرای این برنامه ها هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: در نشست هایی که با موضوع رونق تولید در پایتخت برگزار می شود، همه وزارتخانه ها مکلف هستند که با استفاده از تمام ظرفیت های موجود نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان تلاش کنند.
دین پرست، با قدردانی از تلاش مسئولان استان مرکزی و اهتمام آنان برای رفع مشکلات حوزه صنایع و تولیدات،‌ اظهار داشت: در این استان نیز تاکنون مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی برطرف شده و واحد‌های نیمه تعطیل و غیرفعال زیادی هم به چرخه تولید بازگشته اند.
وی ادامه داد: ستاد تسهیلات رفع موانع تولید استان مرکزی با اختیارات کامل برای رفع مشکلات بخش صنایع از قبیل امور مالیاتی، تامین اجتماعی، کمبود نقدینگی و بدهی های به دستگاه های خدمات رسان گام های موثری برداشته است.
معاون وزیر کشور همراه با استاندار مرکزی،‌ فرماندار ساوه‌،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران کل استان از 2 شرکت مقره سازی و مجموعه نورد و لوله صفا بازدید کرد.
نشست ستاد تسهیل رفع موانع تولید در فرمانداری نیز با حضور این مسئولان و مشارکت شماری از مدیران واحدهای صنعتی در محل فرمانداری ساوه نیز برگزار شد.
شهرستان ساوه با بهره مندی از افزون بر 500 واحد صنعتی و تولیدی و داشتن بزرگترین شهر صنعتی کشور (کاوه) از قطب های تولیدی کشور محسوب می شود.
9921/6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.