به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: نوبت دهی از تمامی نقاط استان مرکزی از طریق چهار روش، کد دستوری تلفن همراه (USSD)، آدرس اینترنتی https://www.arakmu.ac.ir/fa، شماره تماس 33890 و اپلیکیشن موبایل سامانه نوبت دهی متمرکز دانشگاه قابل استفاده است.
دکتر سید«محمد جمالیان» افزود: نوبت گیری متمرکز مراکز درمانی در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، از ارکان اصلی رعایت حقوق شهروندان است و باعث تسهیل دریافت خدمات درمانی می شود.
وی اظهار داشت: از این پس مراجعان مراکز تابعه استان می‌توانند از چهار روش اعلام شده برای نوبت گیری استفاده کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: مراجعان برای استفاده از خدمات درمانی مورد نیاز در استان با شماره‌گیری کد دستوری #33890*6655* از طریق تلفن همراه می ‌توانند اقدام به گرفتن نوبت مورد نظر خود کنند که در روش کد دستوری نیازی به تلفن همراه هوشمند نیست و استفاده از آن رایگان است.
دکتر جمالیان افزود: با توجه به یکپارچه شدن این سامانه‌ها با سامانه نوبت دهی تلفنی مراکز، امکان کنترل مراجعات تکراری به مراکز فراهم شده است.
16 واحد بیمارستانی استان مرکزی با مدیریت دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه ارایه خدمت دارند.
698 پزشک عمومی، 485 پزشک متخصص و فوق تخصص و یک هزار و 726 کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت می کنند.
232 پزشک استان مرکزی در قالب دندانپزشک مطب دار و شاغل در دانشگاه ها و بیمارستان های غیردولتی فعالیت دارند.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.