به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ « امیر مختاری » افزود: ساعت 16 و 32 روز گذشته در پی اعلام گزارشی مبنی بر فوت یکی از کارگران کارخانه آلومینیوم اراک به مرکز فوریت های 110 استان مرکزی، یگان انتظامی کلانتری 15 این شهرستان و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی استان در محل حادثه حاضر شدند.
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد یکی از کارگران قسمت ایمنی در اتاق انبار سیم پیچی برای برداشتن لوازم مراجعه و یکی از قفسه ها واژگون و این کارگر به شدت مجروح می شود.
این مقام انتظامی اظهار داشت: این کارگر که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود، بعد از ساعتی جان خود را از دست داد.
سرهنگ مختاری گفت: جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و اکنون تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

*** واژگونی تراکتور در شازند 2 کشته برجا گذاشت
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: یک مرد 37 ساله و یک پسر 12 ساله بر اثر واژگونی تراکتور در روستای ده صفر علی شهرستان شازند جان خود را از دست دادند.
سرهنگ « محمد عقیل سلگی » افزود: این حادثه ساعت 12 و 10 به مرکز فوریت های 110 استان مرکزی اعلام و یگان انتظامی شهرستان شازند در محل حادثه حاضر شدند.
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد یک دستگاه تراکتور به رانندگی کشاورزی 37 ساله و سرنشینی پسر نوجوان 12 ساله اش در حین شخم زدن زمینی در کنار سد روستا، به داخل سد واژگون شده و هر 2 نفر جان خود را از دست داده اند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: اجساد این افراد با کمک اهالی و تیم های امدادی از داخل سد بیرون کشیده شدند و در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.
شرکت آلومینیوم ایران به عنوان صنعت مادرتخصصی در تولید انواع شمش های آلومینیوم فعالیت دارد که در سال 1351 در اراک تاسیس شده است.
این شرکت در زمینی به مساحت ۲۳۲ هکتار عرصه کارگاهی در کیلومتر ۵ جاده اراک تهران قرار دارد.
شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در 33 کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده است و در این منطقه بیش از 120 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.