به گزارش ایرنا، سید «مهدی مقدسی» روز پنجشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان مرکزی به مناسبت 12 اردیبهشت و روز معلم، افزود: روز معلم به منظور قدرشناسی از مجاهدانی برگزار می شود که پرچم دار توسعه علمی و فرهنگی کشور هستند.
وی ادامه داد: در سال های گذشته مشکلات اقتصادی و تحریم های دشمنان مانع رسیدگی به امور معلمان شده و دولت و مجلس باید برای پاسداشت جایگاه این قشر از جامعه برنامه های کاربردی تدوین کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت هر روز با دغدغه ها و مشکلات معلمان مواجه هستند و بر همین اساس نگاه حمایتی بسیاری به این قشر از جامعه در برنامه ششم توسعه شد اما به دلیل اعمال تحریم ها و مشکلات اقتصادی تا کنون این برنامه ها اجرایی نشده است.
مقدسی اظهار داشت: فراکسیون فرهنگیان با حضور فعالان و بازنشستگان این عرصه در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و مشکلات این قشر مورد بررسی قرار می گیرد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آموزگارانی که با هدف تعالی جامعه و خلوص نیت درس می‌دهند، همیشه درخشیده اند و حاصل تلاش آنان افرادی متعهد است و جامعه باید قدردان زحمات این قشر از جامعه باشد.
«علی اکبر کریمی: افزود: جامعه فرهنگیان ایران اسلامی علارغم همه مشکلات و نا مهربانی ها با سخاوت تمام ، داشته های خود را در تبق اخلاص می گذارند و وجود خود را وقف فرزندان و آینده سازان میهن اسلامی می کنند.
وی ادامه داد: هیچ قشری به اندازه معلمان در توسعه و پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش ندارند و اگر کشورمان امروز در رتبه های بالای علمی قرار دارد مرهون تلاش ها و مجاهدت های معلمانی است که با خلوص نیت داشته های علمی خود را به نسل های مختلف منتقل می کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید شرایطی فراهم کرد تا بتوان حقوق معلمان در جامعه ادا شود.
سید «علی آقازاده» استاندار، حجت الاسلام والمسلمین«قاسم عبدالهی» رئیس کل دادگستری، «بهروز اکرمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و تنی چند از مسئولان استان مرکزی در این آیین حضور داشتند.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
3017/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.