به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در جمع هادیان عقیدتی سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت تاسیس عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران، افزود: همه توطئه ها، دسیسه ها، تلاش های مخربانه دشمن و جریان فتنه های اخیر برای ضربه زدن به اسلام بود.
وی ادامه داد: اسلام فقاهت از اواسط حکومت صفویان مورد هجمه های مختلف دشمنان قرار گرفت تا با پیروزی انقلاب اسلامی و مجاهدت های جامعه روحانیت و به خصوص امام راحل، ایران اسلامی به پایگاه اصلی اسلام و اهل بیت(ع) تبدیل شد.
امام جمعه اراک اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در سال جاری تمام ظرفیت های خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار گرفته اند، بنابراین باید با برنامه ریزی و مجاهدت نسبت به خنثی سازی توطئه های دشمنان گام برداشت.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ملت صبور ایران باید آستانه مقاومت خود را در برابر مشکلات تقویت کرده و در مقابل تحریم ها و تهدیدهای دشمنان هوشیاری پیشه کنند.
وی ادامه داد: بهره گیری از مدیران جهادی و انقلابی راه برون رفت کشور از مسائل و مشکلات اقتصادی است که مردم باید در جریان انتخابات پیش رو نسبت به انتخاب افراد توانمند دقت داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هادیان عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران باید آرمان های انقلاب، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را در یگان های خود ترویج کرده و با تیزبینی منحصر به فرد خود، هجمه های فرهنگی دشمنان را شناسایی کنند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: استاد شهید مطهری با ژرف اندیشی، تربیت دانشجویان و طلاب جوان، توانست خدمات برجسته ای را در راه ترغیب مکتب اسلام در عصر حاضر و آینده انجام دهد.
وی بیان کرد: معانی فکری و اخلاقی موجود در کتاب های شهید مطهری امروز نسخه بسیاری از پیچیدگی ها و مشکلات است و می طلبد جامعه فرهیختگان و دانشگاهیان این مفاهیم ناب را با طرح و پردازش به گفتمان عملیاتی در بیاورند.
12 تا 18 اردیبهشت ماه با عنوان هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران نامگذاری شده است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.