به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ « فرزاد اسماعیلی » عصر سه شنبه در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه ازاد اسلامی واحد امیرکبیر اراک، افزود: ترور 17 هزار نفر از شخصیت های انقلاب اسلامی، ایجاد ناامنی در نقاط مختلف ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، تهدید ها و تحریم های اقتصادی از مهمترین جنایت های آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: «حسنی مبارک»، «معمر قزافی» و «صدام» از افرادی بودند که با دخالت های آمریکایی ها زمام امور کشورهای خود را در دست گرفتند اما پس از مدتی به دست همان آمریکایی ها نابود شدند و سازش در برابر چنین شیطانی جایز نیست.
مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش اظهار داشت: آمریکایی ها با ابزار زور و خشونت بر بومی ها و سرخپوست های این خطه مسلط شدند و اکنون هیچ اثری از بومیان این منطقه وجود ندارد، بنابراین آمریکا میهمانی است که بعد از مدتی ادعای میزبانی می کند و نمی توان به آنها اعتماد کرد.
امیر اسماعیلی بیان کرد: آمریکای جنایتکار در 100 کشور جهان که برخی از آنها در اطراف جمهوری اسلامی ایران هستند، پایگاه های نظامی ایجاد کرده اما ملت ایران با وجود این که جنگ طلب نیست، اما در مقابل زیاده خواهی های شیطان بزرگ کوتاه نمی آید.
وی ادامه داد: جهاد در راه خدا، زنده بودن شهدا و روزی خوردن در پیشگاه خداوند متعال از مهمترین مصادیق مقام والای شهدا در قرآن کریم است.
مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش اضافه کرد: شهدا با تقدیم جان عزیز خود ثابت کردند که به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی وفادارند و سیره این عزیزان باید در جامعه جاری و ساری باشد.
امیر اسماعیلی گفت: ملت ایران 240 هزار شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که بر اساس محاسبات ریاضی و با در نظر گرفتن جمعیت 80 میلیون نفری به ازای هر 333 نفر یک شهید تقدیم انقلاب شده، بنابراین شهدا بر عملکرد ما نظارت دارند و باید با تلاش برای آبادانی ایران اسلامی در امتداد مسیر آنها حرکت کنیم.
وی ادامه داد: حدود سه هزار پست مدیریتی میانی و کلان در رده های مختلف کشوری و لشگری وجود دارد و به ازای هر یک پست 80 شهید تقدیم شده است بنابراین مدیران و مسئولان کشور باید بدانند که به شهدا بدهکارند و باید برای رسیدن به اهداف آنها تلاش کنند.
مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش اضافه کرد: اکنون جوانان برومند ایران اسلامی با ابداع رادارهای پیشرفته می توانند هواپیماهای بالای سر تل آویو و حیفا را به خوبی ببینند، که این موفقیت چشمگیر نشان می دهد جوانان امروز هم که انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکرده اند، نسبت به آرمان های انقلاب، خود را مسئول می بینند و این روحیه باید در کشور تقویت شود.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.