به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز سه شنبه در جمع کارکنان ستاد مرکزی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در مرکز تخصصی شهید رجایی اراک، افزود: طرح های عمرانی کشور باید با ابتکار، نوآوری و سرعت عمل هر چه بیشتر انجام شود چرا که تاخیر در اتمام طرح ها، هدر رفت سرمایه ملی را به دنبال دارد.
وی ادامه داد: طرح های عمرانی کشور باید بر اساس اولویت بندی و نیازسنجی منطقی و کارشناسی همراه باشد و از اجرای طرح های غیرضروری و ناکارآمد پرهیز شود.
امام جمعه اراک اظهار داشت: قطع وابستگی، مقابله با تهدیدها و تحریم های استکبار جهانی تنها با انتقال تکنولوژی، راه اندازی صنایع مختلف، استفاده از نخبگان ایده پرداز و استفاده بهینه از منابع ملی میسر می شود که این مهم باید در لایه های مختلف جامعه جاری باشد.
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) وظیفه سنگینی در آبادانی و توسعه همه جانبه کشور و از همه مهمتر خنثی سازی توطئه های اقتصادی و فرهنگی دشمنان برعهده دارند.
وی افزود: عمده نیروهای قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) از جوانان کارآمد، با انگیزه و نخبه هستند که باید از این ظرفیت ارزشمند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی به خوبی استفاده کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: علاوه بر ظرفیت کار و فعالیت های عمرانی در نقاط مختلف کشور، کشورهای منطقه به خصوص عراق و سوریه نیز بازار بسیار مناسبی برای انجام فعالیت های قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) است که باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: شکل گیری تمدن اسلامی در کشور ایران نیازمند خرد و مشارکت جمعی در تمامی بخش های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که دستگاه های اجرایی وظیفه دارند با تمهیدات کاربردی آحاد جامعه را در این امر خطیر بکار بگیرند.
سپاه روح الله در مرکز استان مرکزی مستقر و هر یک از شهرستان های 12 گانه استان مرکزی نیز از یک سپاه ناحیه برخوردار هستند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.