به گزارش ایرنا، حجت الاسلام « غلامرضا گودرزی » عصر دوشنبه به مناسبت هفته عقیدتی، سیاسی در جمع هادیان و رابطان عقیدتی خمین افزود: اهداف فعالیت های عقیدتی با بیان احکام دین و بصیرت بخشی محقق می شود.
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر با اشاره به وعده الهی درباره سپردن حکومت به کسانی که اهل ایمان و عمل هستند، اظهار داشت: بعد از ائمه اطهار (ع) این وعده خداوند در 22 بهمن سال 57 تحقق پیدا کرد.
حجت الاسلام گودرزی تاکید کرد: انقلاب اسلامی براساس آموزه های دینی ایجاد شده و اساسی ترین مبانی اسلام مبارزه با طاغوت است.
وی گفت: ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب از ذلت رنج می بردند و قانون مصونیت مستشاران خارجی یکی از مصادیق این ذلت بود.
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر افزود: دشمنان نظام اسلامی با توطئه هایی همچون تحریک خلق عرب و خلق ترک تلاش کردند انقلاب اسلامی را در انزوا قرار دهند که ناکام ماندند.
حجت الاسلام گودرزی تصریح کرد: جنگ هشت ساله یکی از توطئه های دشمنان نظام است و براساس اسناد دوران جنگ بیش از 20 کشور رژیم بعثی عراق را یاری دادند.
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر گفت: دشمنان نظام بعد از شکست در جنگ اقتصادی توطئه های خود را در جنگ فرهنگی ادامه دادند.
حجت الاسلام گودرزی اظهار داشت: جنگ اقتصادی و تحریم ها ضعف دشمن در مبارزه با آرمان های انقلاب اسلامی را نشان می دهد چراکه دشمنان در این عرصه از تمام توان خود استفاده کردند.
وی افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، اقتصاد آخرین ابزار دشمن برای شکست انقلاب اسلامی است.
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امرخاط رنشان کرد: توصیه رهبر معظم انقلاب بر حرکت جهادی است و جوانان امروز باید با تبلیغ جهادی فرهنگ، افزایش بصیرت سیاسی و جهاد اقتصادی نقش‌آفرین باشند.
روز 12 اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است.
خمین در جنوب استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت است که یک هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
9930/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.