به گزارش ایرنا،‌ «بهروز اکرمی» عصر چهارشنبه در دیدار با فعالان سیاسی، فرهنگی،‌ اجتماعی و ورزشی شهرستان ساوه که در فرمانداری‌ افزود: جامعه زمانی متعادل می شود که زنان و مردان با هم در مدیریت آن نقش آفرینی کنند.
وی، نقش سازمان های مردم نهاد در فرهنگسازی و کاهش آسیب های اجتماعی را حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: مدیریت ارشد استان مرکزی از فعالیت های غیرسیاسی و داوطلبانه سازمان های مردم نهاد استان حمایت می کند تا بتوانند به نحوی بهتر به وظایف خود عمل کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، توجه به جامعه کارگری را از اولویت های استان برشمرد و گفت: مطالبات این قشر زحمتکش به خصوص در شهرستان ساوه که ماهیتی کارگری دارد،‌ نوعی خط قرمز محسوب شده و از سوی مدیریت استان به صورت جدی پیگیری می شود.
اکرمی گفت: مطالبه و خواست بر حق و قانونی مردم هر منطقه این است که نیروهای نخبه،‌ شایسته و توانمند در زمینه های مختلف مورد توجه قرار گیرند.
وی، از فرماندار ساوه خواست که نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی نیروهای توانمند، نخبه و فرهیختگان این شهرستان اقدام کند تا در برنامه ریزی های مدیریتی استان مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به فعالیت احزاب اظهار داشت: در کارزارهای انتخاباتی،‌ این مردم هستند که تصمیم می گیرند برای اداره جامعه چه حزبی را انتخاب کنند.
وی تاکید کرد: شرایط امروز جامعه ایجاب می کند که بیش از هر زمان دیگری منطق گفت و گو ترویج و انتقادهای منطقی و محترمانه فراگیر تر شود.
اکرمی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره دغدغه آسیب های اجتماعی را داشته و دارند و در این زمینه هم هر ماه از سران سه قوه گزارش می گیرند، خواستار نقش آفرینی بیشتر فرهنگیان، نخبگان و سایر اقشار جامعه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شد.
معاون استاندار مرکزی گفت: جامعه امروز ایران و استان مرکزی به نشاط اجتماعی نیاز دارد زیرا باعث رضایت درونی افراد و کاهش ناهنجاری ها می شود.
وی با اشاره به انتخابات اسفند امسال،‌ بر لزوم هوشیاری همه مسئولان و آحاد مردم در برابر ترفندهای دشمنان به خصوص رسانه های معاند تاکید کرد و گفت:‌ ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان از اقدامات مد نظر دشمن است.
اکرمی اظهار داشت: انتخابات اسفند امسال همانند سایر مناطق کشور در استان مرکزی نیز در کمال قانونمندی، شفاف و با مشارکت حداکثری مردم برگزار خواهد شد.
وی گفت: تصمیم گیرنده اصلی در انتخابات، مردم هستند و برگزارکنندگان و مجریان هیچ نقشی در انتخاب ها ندارند.
در این نشست برخی از نمایندگان جناح های سیاسی و سایر گروه های فعال در جامعه ساوه به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
شهرستان ساوه دارای 285 هزار نفر جمعیت است که بیش از 70 هزار تن از این جمعیت را جوانان تشکیل می دهند.
9921/6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.