به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «امیرمختاری» افزود: حدود ساعت 2 بامداد روز سوم اردیبهشت ماه جاری گزارشی از درگیری بین چند جوان در یکی از محله های شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و تیم های امدادی و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور تیم های انتظامی در محل مشخص شد که چند جوان به علت برخی اختلافات با یکدیگر درگیر شده اند که در این درگیری یکی از این افراد که مردی 37 ساله بود به شدت مجروح شده و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده می شود، اما به علت شدت جراحات در مرکز درمانی فوت می شود.
این مقام انتظامی اضافه کرد: از زمان اعلام موضوع به پلیس بلافاصله تیم های ویژه پلیس شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند طرفین درگیری را در عملیات هایی مختلف دستگیر کنند که با توجه به متواری بودن ضارب اصلی، تحقیقاتی تخصصی در این زمینه آغاز شد.
سرهنگ مختاری تصریح کرد: با مراقبت های نامحسوس ماموران پلیس، سرانجام فرد قاتل در مخفیگاهش در یک منزل مسکونی در شهر اراک شناسایی و ساعتی پس از وقوع قتل در عملیات ماموران کلانتری 11 شهرستان دستگیر شد.
وی با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به این قتل بیان کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.
اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 620 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.