«رضا ملکی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد بازرسی های انجام شده نوروز امسال نسبت به سال قبل 100 درصد رشد داشت.
وی بیان کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی شهرستان در قالب گشت های متمرکز و هماهنگ از نیمه اسفند پارسال در این شهرستان به مدت یک ماه کلید خورد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: این طرح با همکاری مشترک تعزیرات حکومتی، اتاق و بسیج اصناف و صنعت، معدن و تجارت در قالب گشت های مشترک اجرا شد.
ملکی گفت: برخورد جدی با متخلفان به بهانه های مختلف و برهم زنندگان ثبات قیمت ها برنامه جدی بود در راستای رفع التهاب و آرام‌ کردن فضای بازار با تخلفات صنفی به ویژه احتکار، نبود عرضه و گرانفروشی قاطعانه برخورد شد.
ملکی افزود: 163 پرونده به ارزش 293 میلیون ریال در راستای بازرسی های انجام شده تشکیل و به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: واحدهای متخلف شامل واحدهای خدماتی، تالار پذیرایی و دفاتر مرغداری بود.
ملکی گفت: پنج گروه نظارتی با برچسب مشخصات بازرسی و ناظران افتخاری صبح و عصر کار بازرسی بازار را برعهده داشتند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: 2 هزار و 833 کیلوگرم کالای اساسی با اجرای طرح تنظیم بازار با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.
وی افزود: این اقلام شامل 2 هزار و 569 کیلوگرم گوشت منجمد و گرم گوسفنندی و گوسال ، 151 تن برنج، 53 تن شکر، 30 تن گوشت مرغ و 150 حلقه لاستیک بوده است.
وی اظهارداشت: گوشت منجمد گوساله وارداتی با نرخ 290 هزار ریال و گوشت گرم گوسفندی به قیمت 400 هزار ریال با نظارت کارشناسان بین شهروندان توزیع شده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: برنج وارداتی نیز با نرخ دولتی 44 هزار ریال و 58 هزار ریال در فروشگاه های زنجیره ای این شهر و مناطق روستایی و شکر با نرخ 34 هزار ریال بین متقاضیان و مصرف کنندگان توزیع شد.
2 هزار و 500 واحد صنفی دارای پروانه در محلات در قالب 10 اتحادیه فعال است.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.