سید« علی آقازاده» در این پیام که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، ادامه داده است: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال 1358 از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حفاظت و حراست از ارزشهای الهی اسلامی و پشتوانه‌ ای محکم برای انقلاب نوپای مردم مسلمان ایران بود.
وی در این پیام خاطر نشان کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با قدرت و اقتدار به مقابله با دشمن پرداخت.
استاندار مرکزی در این پیام افزوده است: کارنامه چهل ساله سپاه و نقش آفرینی های سترگ و راهبردی آن در عرصه های مختلف نشان از عزم راسخ پاسداران غیور این مرز و بوم برای دفاع همه جانبه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های والای مکتبی و انقلابی دارد.
آقازاده در این پیام اظهار داشته است: اکنون که نظام سلطه و آمریکا برای رسیدن به خیال خام چهل ساله خود، سپاه پاسداران را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده بار دیگر ضمن محکومیت این اقدام، اعلام می دارد چنین اقدامی باعث همبستگی و همدلی بیشتر ملت و دولت با نیروهای نظامی کشور در ادامه مسیر چهل سال گذشته و ایستادگی بر مدار استقلال می شود.
وی در این پیام ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالروز تشکیل این نهاد مردمی و انقلابی را به پاسداران سلحشور ایران اسلامی به ویژه پاسداران استان مرکزی تبریک و تهنیت گفته است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ تشکیل شد.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.