آیت الله « قربانعلی دری نجف آبادی» روز دوشنبه به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) در گفت و گو با ایرنا، افزود: ثبات و استقلال کنونی کشور مرهون اقتدار وزارت اطلاعات و امنیتی است که در سایه عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) حاصل شده است.
وی ادامه داد: نیروهای جان برکف وزارت اطلاعات با در نظر گرفتن منافع ملی و با پرهیز از هرگونه گرایش های سیاسی و جناحی برای همگرایی و انسجام نیروهای داخلی نظام تلاش می کنند، که ملت باید قدردان زحمات این قشر از جامعه باشند.
امام جمعه اراک اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشاکش بحران های مختلف امنیتی جز به رضایت خداوند در تامین امنیت مردم ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی اندیشند و فعالیت این نهاد انقلابی سرمایه نرم نظام اسلامی محسوب می شود.
وی گفت: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی برای بازخوانی نقش ممتاز مردان و زنانی است که با سلاح ایمان و بصیرت، از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون صدها توطئه کوچک و بزرگ را خنثی کرده و همواره در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری پاسدار کیان ایران اسلامی بوده اند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) ، سرمایه کشور در تامین امنیت و دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی هستند و آحاد جامعه باید قدردان جانفشانی های آنان باشند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در بسیاری از برهه های حساس توانسته آسیب ها و تهدیدهای دشمنان را در نطفه خفه کند.
وی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) بدون توقع و با ایمان راسخ و عشق به اسلام و انقلاب و ارزش های دینی در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در صحنه های مختلف برای دفاع از کشور حاضر هستند و با هوشیاری و تیزبینی امنیت خاطر را برای هموطنان به ارمغان می آورند.
15 تا 21 ماه شعبان با عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.