نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس، گفت: هزار و صد میلیارد تومان به زیرساخت‌های استان، پل‌ها، راه‌ها، بخش کشاورزی، منازل و مغازه‌ها خسارت وارد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،  سیدمهدی مقدسی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در خصوص حوادث سیلاب های اخیر در کشور، گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی، استان مرکزی در دوره بارش های اولیه جزو استان های پربارش بود اما با اقدامات خوب شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی، استاندار، فرمانداران، بخشداران و نیروهای مسلح خسارت در این استان به حداقل ممکن کاهش یافت اما در نهایت هزار و صد میلیارد تومان به زیرساخت های استان، پل ها، راه ها، بخش کشاورزی، منازل و مغازه ها خسارت وارد شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از دکتر علی لاریجانی به دلیل بازدید از مناطق سیل زده استان مرکزی و حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان تشکر کرد و افزود: تمامی شهرهای استان از جمله تفرش، آشتیان، فراهان، اراک، خنداب، کمیجان، شازند، ساوه، زرندیه، محلات، دلیجان و خمین در حادثه سیل اخیر خسارت دیده اند.

وی با بیان اینکه علیرغم سیل زده بودن استان مرکزی و ایجاد خسارت هایی در استان اما به عنوان معین استان لرستان کمک های فراوانی به این استان کردیم، ادامه داد: در حال حاضر مجلس با آمادگی لازم در کنار دولت است و از اعضای شورای مدیریت بحران، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و مردم به دلیل نمایش خوبی که از همبستگی و نوع دوستی داشتند، تشکر می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید علاوه بر تامین منابع برای سال زراعی ۹۸- ۹۹ پیش بینی های لازم صورت گیرد تا دیگر این حوادث تکرار نشود، تصریح کرد: دولت، مجلس و مردم در کنار یکدیگر باید مشکلات را حل کرده و از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.