به گزارش ایرنا، نمازگزاران جمعه در نقاط مختلف استان مرکزی همزمان با دیگر نقاط کشور با در دست داشتن پوسترها و دست نوشته هایی حمایت خود از سپاه پاسداران و خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و متحدانش در منطقه فریاد زدند.
نمازگزاران اراکی در طول مسیر راهپیمایی با سر دادن شعارهای «سپاه ما دلاور است پیرو خط رهبر است»، « درود بر سپاه با صلابت» ،« لرزه افتاد به پیروان شیطان، ننگ ابد بر دشمنان قرآن»، « سپاه ما حامی حفظ دین است مخالف دشمن صهیونیسم است» و « آمریکا در چه فکریه ایران همش سپاهیه» از نیروی مردمی سپاه پاسداران حمایت کردند.
نماینده ولی فقیه در حاشیه راهپیمایی به خبرنگار ایرنا، گفت: سپاه پاسداران قلب تپنده نظام اسلامی و پشتیبان اصلی ولایت فقیه و منافع ملت ایران است.
آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» افزود: سپاه پاسداران لشگر امام زمان (عج) و عزت و افتخار ایران اسلامی است و سبزپوشان این نیروی انقلابی باید قدرتمندتر از گذشته و با وحدت کلمه، تیزهوشی و مدیریت دلسوزانه در راستای حفظ منافع ملی و تمامیت ارضی ایران اسلامی تلاش کنند.
وی اظهار داشت: قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی از سوی آمریکای جنایتکار در راستای حفظ منافع ایالات متحده و اسرائیل غاصب است و ملت ایران باید نسبت به این مسئله مهم هوشیار باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: اقدام آمریکا مبنی بر تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه شدت عصبانیت ناشی از درماندگی آنها در منطقه است و مردم ایران نسبت به این مسئله مهم آگاهی دارند.
«بهروز اکرمی» افزود: سپاه پاسداران از متن انقلاب اسلامی و مردم برخاسته است و این نهاد انقلابی بهترین الگوی ولایتمداری برای ملت ایران است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز نشان داد که نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسدارن جایگاه ویژه ای در ایران اسلامی دارند.
«علی اکبر کریمی» اضافه کرد: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تا کنون منشاء آثار و برکات بسیاری در ایران اسلامی بوده و ملت ما هیچ گاه خدمات این نیروی انقلابی را فراموش نمی کند.
در پایان این آیین قطعنامه هفت بندی قرائت شد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.