«علی زندی فر» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد این مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 141 هزار و 285 نفر بود، 15 درصد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: استفاده از وسایل نقلیه شخصی در سفرها از جمله مهمترین عوامل کاهش تعداد مسافر جابه جا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: این مسافران با 10 هزار و 520 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به نقاط مختلف کشور جابه جا شده اند.
زندی فر گفت: تعداد مسافرت های انجام شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 12 هزار و 150 سفر بود، 14 درصد کاهش یافته است.
وی افزود: یک هزار دستگاه وسیله نقلیه پلاک عمومی شامل 320 دستگاه سواری، 400 دستگاه مینی بوس و 270 دستگاه اتوبوس نوروز امسال در سطح استان مرکزی وظیفه حمل و نقل مسافر را برعهده داشتند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل عمومی استان مرکزی گفت: با نظارت های مستمر بازرسان این اداره کل از ناوگان عمومی استان، حادثه ای در طرح نوروزی امسال رخ نداده است.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.