« بهروز اکرمی » روز سه شنبه به مناسبت روز پاسدار در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه های کشور افتخارآفرینی می کند که حوزه اقتدار نظامی تنها گوشه ای از خدمات این نهاد انقلابی است.
وی با اشاره به اقدام خصمانه ترامپ در روزهای اخیر ادامه داد: ترامپ در دوران کاری خود بارها و بارها با اتخاذ سیاست های جنگ طلبانه اوج خصومت خود را با مردم و نظام جمهوری اسلامی نشان داد و امروز با قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان های تروریستی بر رذالت خود افزود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: هجمه به نهادهای انقلابی در تاریخ ایران همواره وجود داشته چرا که اساس و بنیان جمهوری اسلامی ایران مقابله با ریشه های ظلم و استبداد است.
اکرمی با تبریک روز پاسدار بیان کرد: پاسداران سبزپوش در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی همواره دوشاش نظام برای صیانت از ارزش های مردم و انقلاب تا پای جان ایستاده اند.
وی ادامه داد: باید از سرنوشت کشورهای استعمارگر در طول تاریخ درس گرفت که ظلم و ستم پایدار نمی ماند و اقدامات خصمانه آمریکا و برخی مدعیان دروغینش به ویژه در ایجاد هجمه بر نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران خللی در ادامه مسیر نظام وارد نمی کند.
اکرمی ادامه داد: اقدام خصمانه و مضحکانه ترامپ بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند و این نهاد ریشه دار انقلابی را در پیگیری اهداف ارزشمند خود استوار تر می کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: مقام معظم رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر حفظ جایگاه سپاه پاسداران تاکید داشته اند و ملت بزرگوار ایران نیز سبزپوشان جان برکف را فرزندان راستین این انقلاب می دانند.
ترامپ در روزهای اخیر نام سپاه پاسداران را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.