«محسن عاشوری» روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: قرارداد با خوشه طلایی تا پایان این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم است اما ادامه فعالیت بستگی به نظر مدیریت باشگاه و نیز جمع بندی نهایی است.
وی اظهار داشت: با توجه به علاقه قلبی به مردم ساوه و مجموعه باشگاه، به نظر من این حق طبیعی مدیریت باشگاه است که در خصوص ادامه فعالیت با بنده یا انتخاب سرمربی دیگری تصمیم گیری کند.
عاشوری ادامه داد: بعد از اتمام رقابت های این فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور در خصوص ادامه فعالیت و همکاری با مجموعه خوشه طلایی تصمیم گیری خواهم کرد هرچند اولویتم ماندن در این تیم است.
سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: شرایط حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور با دسته دوم بسیار متفاوت است زیرا لیگ یک شرایط حرفه ای دارد.
وی افزود: در لیگ دسته اول فوتبال کشور باید همه زیرساخت های سخت و نرم افزاری از قبیل زمین مناسب،‌ جایگاه تماشاگران،‌ رختکن و ‌اسکوربورد مهیا باشد.
عاشوری گفت: پس از تحقق صعود به لیگ دسته اول، جلسه ای با حضور فرماندار، نماینده مردم ساوه و زرندیه و مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با حضور کادر مدیریتی و فنی تیم در فرمانداری برگزار شد که قرار شد در کوتاه مدت نسبت به ترمیم زیرساخت های ورزشگاه شهید چمران به عنوان میزبان مسابقات خانگی اقدام شود و در بلند مدت نیز ساخت یک ورزشگاه مناسب در دستور کار قرار گیرد.
عاشوری تاکید کرد: تیم خوشه طلایی برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در زمینه جذب بازیکن و نیز تقویت کادر فنی و پشتیبانی نیاز به توجه جدی دارد.
وی همچنین در پاسخ به این سئوال که از بازیکنان فعلی تیم خوشه طلایی برای فصل بعد چه تعداد حضور خواهند داشت، گفت: در این فصل مجموعه ای از بازیکنان خوب و باکیفیت در اختیار داریم و به نظر من حدود 70 درصد از این بازیکنان برای سال آینده و حضور در رقابت های دسته اول حفظ خواهند شد اما در پست هایی مانند خط حمله نیاز به تقویت و جذب بازیکنان جدید داریم.
وی گفت: با توجه به اینکه هنوز 2 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور باقی مانده است، هنوز بازیکن خاصی برای جذب مد نظر نیست.
سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه با تقدیر از حمایت‌های مدیریت و تعصب و غیرت بازیکنان این تیم، اظهار داشت: فکر نمی کردیم در 2 هفته مانده به پایان رقابت های دسته دوم جشن صعود را در ساوه برگزار کنیم زیرا داماش گیلان به عنوان رقیب جدی ما همزمان در هفته بیست و دوم با تیم سردار بوکان مسابقه داشت که در کمال ناباوری بازی را واگذار کرد.
عاشوری اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول نسبت به دسته دوم حرفه ای و پرهزینه تر است و شرایط سخت تری هم دارد؛ از این رو کادر مدیریت باشگاه باید حمایت شود تا شرایط کامل برای حضور این تیم در کنار دیگر نماینده استان مرکزی در رقابت ها دسته یک کشور فراهم شود.
تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در رقابت های این فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در گروه الف این مسابقات با انجام 22 بازی تاکنون با 15 برد،‌ 6 مساوی و تنها یک باخت صدرنشین رقابت هاست و صعود خود به دسته اول کشور را در فاصله 2 هفته مانده به پایان این رقابت ها محرز کرد.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.