«شهریار فولادوند» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد در قالب هشت هزار و 94 خانوار در تعطیلات نوروز امسال در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان مرکزی پذیرش و از خدمات این ستاد بهره مند شدند.
وی ادامه داد: این افراد 53 هزار و 455 نفر روز از خدمات پایگاه های اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی بهره مند شده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطر نشان کرد: فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان از 28 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین ماه سال جاری ادامه یافت.
فولادوند گفت: هفت مرکز رفاهی (خانه معلم) در شهرهای اراک، محلات، دلیجان، خمین، تفرش، آشتیان و 720 اتاق در 72 واحد آموزشی در 15 منطقه استان برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده بود.
وی افزود: برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی 136 اتاق با خدمات ویژه، 374 کلاس نوع الف و 91 کلاس از نوع ب در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی برنامه ریزی شده بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: 290 نفر در طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی وظیفه خدمت رسانی و راهنمایی مسافران را عهده دار بودند.
استان مرکزی به دلیل وجود بیش از 2 هزار جاذبه اثر گردشگری و موقعیت جغرافیایی شاهراه شمال به جنوب و مرکز به غرب کشور مقصد مسافران نوروزی است.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.