سرتیپ دوم پاسدار«محسن کریمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این قرارگاه شامل 200 نفر از مهندسان و متخصصان رشته های مختلف در قالب 22 گروه جهادی به منطقه سیل زده پلدختر اعزام شدند.
وی ادامه داد: لایروبی گل و لای منازل، خیابان ها و معابر، تخلیه وسایل و لوازم خانگی در منازل، طبخ غذا و نان در مناطق شهری و روستایی سیل شده از مهمترین فعالیت های تکلیف شده به گروه های جهادی قرارگاه شهید اکبرزاده استان مرکزی در پلدختر است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: همچنین اعزام بیش از 20 ماشین آلات راهسازی و مهندسی، استقرار سه موکب اربعین و راه اندازی نانوایی سیار در پلدختر از دیگر اقدامات این نهاد انقلابی در پلدختر است.
سردار کریمی افزود: تاکنون بیش از 9 محموله شامل مواد غذایی، پتو، چادر، چراع والور، انواع کنسرو، برنج، ماکارونی و روغن که یا مشارکت خیران استان مرکزی در پایگاه های بسیج جمع آوری شده به پلدختر اعزام شده است.
وی گفت: 10 محموله کمک های مردمی نیز به شهرستان ایلام و پنج محموله نیز از کمک های مردمی استان مرکزی به استان گلستان ارسال شده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: شهروندانی که قصد کمک به مناطق سیل زده کشورمان را دارند می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج و مراکز جمعیت هلال احمر استان مرکزی کمک های غیرنقدی خود را تحویل دهند.
علاوه بر فعالیت سپاه ناحیه در هر یک از شهرستان های 12 گانه استان مرکزی سپاه روح الله نیز در اراک مرکز استان مستقر است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.