به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: ایران اسلامی در منطقه ای خشک واقع شده و آب حاصل از بارش ها باید به درستی مدیریت شده و دستگاه های متولی برای پیشگیری از حوادث احتمالی می بایست برنامه های کاربردی و اثربخشی داشته باشند.
وی اظهارداشت: آب موضوعی ملی برای کشور است و امسال که میزان بارندگی افزایش یافته باید برای جلوگیری ازهدر رفت آن تمهیدات شایسته اندیشیده شود.
امام جمعه اراک گفت: جمعی از هموطنان در برخی استان ها با بروز سیل دچار مشکلاتی شدند و انتظار است که مجموعه مدیریتی کشور و مردم به بهترین شکل ممکن آنان را یاری دهند.
آیت الله دری نجف آبادی با تسلیت به بازماندگان سیل اخیر افزود: همه دستگاه های اجرایی و عمومی از جمله نیروی انتطامی، سپاه، بسیج، جمعیت هلال احمر و هوانیروز به کمک مردم شتافتند و این همراهی و تعهد سرمایه بزرگی است.
وی در ادامه اظهارداشت: 12 فروردین که سالروز جمهوری اسلامی است باید فرصتی باشد تا دستاوردهای 40 ساله نظام اسلامی مرور شود.
خطیب جمعه اراک ادامه داد: مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی در حیات 40 ساله نظام با حان و دل از ارزش های دینی و انقلابی دفاع کرده اند و از اصول انقلاب اسلامی شامل عدالت خواهی، حمایت از مظلوم، خدمت به بندگان خدا و شایسته سالاری بازنگشته اند‌.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: مبارزه با تحریم، فساد و توطئه دشمنان تکلیف کنونی همه دلسوزان نظام اسلامی است و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید در این راستا جدی تر عمل کنند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.