امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: نامگذاری امسال با عنوان رونق تولید، تصمیم هوشمندانه در راستای بهبود مناسبات اقتصادی و فرصت سازی برای سازندگی و تولید در کشور است که همه باید برای تحقق آن تلاش مضاعفی داشته باشند.
حجت الاسلام «غلامرضا نیشابوری» در جمع نمازگزاران جمعه در مصلی آیت الله دانش آشتیان افزود: تثبیت قیمت ها و تلاش برای مقابله با عوامل گرانی از مهمترین وظایف مسئولان در سال جاری است.
وی اظهار کرد: سیل اخیر جامعه ایران اسلامی را داغدار کرد اما همنوعدوستی مردم در این خصوص ستودنی است و امید است که با اقدامات کارشناسی و اصلاح نواقص موجود حوادث غیرمترقبه آسیب های کمتری را همراه داشته باشد.
امام جمعه شهرستان آشتیان یادآور شد: اقدامات اخیر آمریکا و اسرائیل ننگین و شیطانی است و آنچه باقی می ماند حق است.

***امام جمعه موقت زرندیه:توطئه های دشمنان در جهان اسلام ناکام می ماند
امام جمعه موقت زرندیه اظهار داشت: توطئه های دشمنان در جهان اسلام و اهداف شوم آنان ناکام می ماند.
حجت الاسلام «عباسلی سلطان زاده» در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه گفت: همزمان با روز سرزمین فلسطین، ترامپ یک حماقت دیگر مبنی بر به رسمیت شناختن بلندی های جولان برای رژیم صهیونیستی را انجام داد که با شکست مواجه شد.
وی بیان داشت: ترامپ با تکبری خاص حاکمیت رژیم صهیونیستی را بر بلندی های جولان سوریه را به رسمیت شناخت که پس از 53 سال، افتضاح دیگری در کارنامه دولت آمریکا محسوب می شود.
خطیب موقت جمعه زرندیه تصریح کرد: شکست گنبد آهنین به حول و قوه الهی، جوابی در گستاخی دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.
حجت الاسلام سلطان زاده اظهار داشت: سیل اخیر در برخی استان ها که آزمون الهی بود، نیازمند دقت و توجه بیشتر به مسئله است و می طلبد که با اصلاح زیرساخت هااز تکرار این حوادث تلخ جلوگیری شود.

***امام جمعه خمین: ملت ایران در برابر توطئه دشمنان چون کوه ایستاده است
امام جمعه شهرستان خمین گفت: ملت انقلابی و هوشیار ایران اسلامی در عمر 40 ساله انقلاب همواره در برابر توطئه دشمنان چون کوه ایستاده است و راه پیشرفت را می پیماید.
حجت الاسلام سید« علی حسینی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته خمین افزود: امسال به نام رونق تولید نامگذاری شده و همه باید در برابر توطئه های دشمن مقاومت کرده و با تکیه بر تولید داخلی برنامه ها را به پیش ببریم و نهادهای نظارتی در برابر فساد و قاچاق کالا ایستادگی کنند.
وی تاکید کرد: هر چقدر نظام اسلامی خودکفا تر شود دشمنان نمی توانند از راه جنگ اقتصادی وارد شوند.
خطیب جمعه خمین گفت: به منظور رونق تولید باید راه های قاچاق کالا بسته شود و بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب همه از کالاهای داخلی استفاده کنند تا بازار این محصول ها رونق پیدا کند و بیکاری در کشور ریشه کن شود.
حجت الاسلام حسینی پور افزود: سرمایه گذاران با راه اندازی صنایع کوچک و بزرگ در زمینه های مختلف می توانند شعار رونق تولید را تحقق بخشند و معضل بیکاری را در کشور کاهش دهند.
وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: 12 فروردین فرصت خوبی برای بازشناسی نظام اسلامی و آسیب های تهدید کننده آن است و این مناسبت روز تثبیت نظام اسلامی است و تمام مسئولان و مردم باید این جشن ملی را زنده نگاه دارند.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به روز طبیعت خاطرنشان کرد: طبیعت سرمایه اصلی همه نسل‌ها است و مردم در روز طبیعت زباله‌های خود را در دامن طبیعت رها نکنند.
وی اعطای بلندی های جولان به صهیونیست ها را کاری مضحک خواندو ادامه داد: مجامع بین المللی نیز این اقدام بی شرمانه را غیرقانونی و مخالف با قوانین بین المللی اعلام کردند.
خمین در جنوب استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت است.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
9930 //6013/6539/4896
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.