سرهنگ «یوسف سپهوند» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هفت میلیارد و 420 میلیون ریال از این کالاها در عملیات ماموران پلیس شهرستان شازند کشف و ضبط شده است.
وی بیان کرد: محموله قاچاق به دست آمده در شهرستان شازند در یک دستگاه کامیون از استان های جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود که در ایستگاه ایست و بازرسی پلیس این شهرستان متوقف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: این محموله قاچاق شامل 65کارتن قلع، 283 کارتن انواع مبدل های الکتریکی، 98کارتن انواع سوکت های سرسیم، 73 کارتن انواع کابل های شبکه، 27 کارتن میکروفن باسیم، هشت کارتن آمپلی فایر، 127 کارتن آرمیچر اسباب بازی، 137 کارتن هویه برقی، 48 کارتن قطعات هویه، 28 کارتن اهم متر، 41 کارتن ذره بین، پنج کارتن قلع کش، 40 کارتن بلندگو،60 کارتن یونیت درایو، یک کارتن رطوبت و دماسنج خانگی، یک کارتن توری فلزی، یک کارتن مقاش، پنج کارتن دریل برقی، سه کارتن پونز،سه کارتن سرشارژر فندکی، هفت کارتن سیم چین، سه کارتن قطعات میکروفن و 2 کارتن انواع اشیای پلاستیکی است.
سرهنگ سپهوند اظهار داشت: در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
وی گفت: چهار میلیارد و 220 میلیون ریال دیگر کالای قاچاق این استان از یک انباری در شهرستان دلیجان به دست آمد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: این محموله شامل 65 تن فویل و 270 عدد رول تی شو خارجی است که با اقدام اطلاعاتی کشف و در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
سرهنگ سپهوند عنوان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا نقش موثری در تحقق رونق تولید دارد و این مهم با جدیت در سال جاری دنبال می شود.
وی گفت: سه نفر از اعضای باند جاعلان اسکناس و چک پول های تقلبی نیز در عملیات ماموران انتظامی شهرستان کمیجان شناسایی و دستگیر شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: 32 میلیون و 550 هزار ریال اسکناس و چک پول های جعلی و وسایل جعل اسناد از اعضای این باند کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.