«حسن مهدی نیا» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون جرثقیل های 60 تنی در واحد شرکت لجور تولید می شود اما با وجود متقاضی بسیار زیاد داخلی تولید جرثقیل های سنگین نیز در این واحد کلید خورد.
وی ادامه داد: جرثقیل های غول پیکر و بالابرهای ارتفاع بالا در چین و کره جنوبی تولید می شود که در صورت موفقیت کارکنان کارخانه لجور درتحقق تولید این نوع محصولات، دیگر نیازی برای وارد کردن هیچ نوع جرثقیل و بالابری از خارج کشور وجود نخواهد داشت.
مدیرعامل شرکت لجور هیدرولیک اراک اظهار داشت: سال گذشته بیش از 300 دستگاه جرثقیل سبک و سنگین در این واحد، تولید شد و تمامی تولیدات شرکت لجور هیدرولک برای تامین بازار داخل به نقاط در نقاط مختلف کشور به فروش رسید.
مهدی نیا افزود: ارزش ریالی تولیدات امسال لجور هیدرولیک بالغ بر 200 میلیارد ریال است و با کار و تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه صنعتی به دست آمده است.
مدیرعامل لجور هیدرولیک اراک بیان کرد: تولید 280 دستگاه جرثقیل امسال در این واحد تولید هدفگذاری شد که با تلاش پرسنل خدوم این شرکت، 20 دستگاه بیش از انتظار و برنامه ریزی تولید شد.
مهدی نیا گفت: کالاهایی که این شرکت تولید می کند بر اساس استانداردهای جهانی است و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است اما نیاز بازار داخلی از یکسو و همچنین محدودیت فضا و نیروی انسانی از سوی دیگر اجازه تولیدات بیشتر برای توسعه صادارت را به این شرکت نمی دهد.
واحد صنعتی لجوراز 30 سال پیش با تولید ادوات کشاورزی فعالیت خود را در اراک آغاز کرد و اکنون از تولیدکنندگان مطرح انواع بالابر و جرثقیل های صنعتی در آسیا محسوب می شود.
استان مرکزی با حدود سه هزار واحد تولیدی و صنعتی رتبه نخست تنوع محصولات صنعتی، جایگاه دوم صنایع مادر تخصصی و رتبه چهارم صنعت کشور را به خود اختصاص داده است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.