«بهروز اکرمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارتباط 2 سویه مدیران و مردم تضمین کننده راهبردهای توسعه محور و بهبود کیفی امور است و به همین منظور قرار است در سال آینده هر ماه مدیران کل استان در قالب برنامه ای تنظیم شده ارتباط مستقیم از طریق تریبون نمازجمعه و دیدارمردمی را داشته باشند.
وی اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی در سال اینده هر ماه یک روز مشخص را باید در محل کار خود مستقر باشند و پاسخگویی موثر به مراجعان داشته باشند تا هیج ارباب و رجوعی ناراضی نباشد و خدمات مورد نیازش را بدون وقفه از دستگاه اجرایی دریافت کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: این برنامه شامل حال همه مدیران نهادهای دولتی و عمومی و معاونان و مسئولان استانداری نیز می شود و باید در یک روز مشخص پذیرای مراجعان بوده و به نحو شایسته و بهینه برای کمک به رفع مشکلات تلاش کنند.
اکرمی یادآور شد: ساز و کارهای دسترسی به مدیران باید متنوع و آسان شود و سیاست کلان دولت روان سازی و استفاده از ابزارهای مختلف ارتباط مردم با مسئولان است.
وی افزود: رسانه ها ابزاری مهم در تسهیل و بهبود ارتباط مدیران و مردم هستند و باید با نقد منصفانه و شیوه های جذاب علاوه بر اطلاع رسانی هدفمند و موثر خدمات دولت بسترهای این فرآیند را مهیا و روان کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنانش افزود: کارگروه های استانداری مرکزی کانون تصمیم ساز کلان استان هستند و باید هر لحظه از آن ها در راستای امور مهم بهره گرفته شود بنابراین طرح امور کارشناسی باید در نشست های زیردستی به نتیجه برسد تا امور استان به بهترین شکل انجام شود.
وی اظهار داشت: در صورتی که نشست های کارشناسی به درستی بررسی شود نیاز به برگزاری نشست های چندساعته نیست و می توان با جمع بندی نهایی خروجی مطلوبی از نشست ها استخراج و فرصت را در امور توسعه محور استان صرف کرد.
وی ادامه داد: قدرت رسانه بی بدیل است و باید قدر این توانایی و ظرفیت رسانه را دانست و از آن در مسیر صحیح استفاده کرد تا تحولات مهمی در استان شکل گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: رسانه ها با برجسته سازی مشکلات و ارایه راهکار می توانند مدیران استان را یاری دهند و مدیران از این روند استقبال خواهند کرد.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.