سرهنگ «ایرج کهریزی» در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف از ساعات اولیه بامداد یکشنبه آغاز شده و در پی آن بیشتر جاده های استان مرکزی شرایط لغزنده و ناایمنی دارند و تردد در ان ها با کندی و سختی جریان دارد.
وی بیان کرد: ساعاتی پیش یک دستگاه تانکر سوخت در کنارگذر شمالی اراک به دلیل لغزنده بودن سطح جاده واژگون شد که بر اثر آن در مسیر این کنار گذر انسداد ایجاد شد و تردد برای ساعتی وقفه داشت که بازگشایی معبر اکنون آمد و شد در این راه جریان دارد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بارش برف سنگین و کولاک در جاده های اراک - خمین، خمین الیگودرز، اراک- توره، اراک - ازنا، زالیان - ازنا ادامه دارد و تردد در این مسیرها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.
سرهنگ کهریزی عنوان کرد: 25 تصادف از بامداد امروز تاکنون دلیل لغزندگی سطح عبوری و بارش برف در جاده های استان رخ داده که تمامی آن ها خسارتی بوده است.
وی از رانندگان خواست: در صورت امکان از سفرهای غیرضروری در جاده های استان مرکزی بپرهیزند و در صورت لزوم تجهیزات کامل زمستانی از جمله پتو، مواد خوراکی و گرمایشی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: رانندگان در هنگام بارش برف با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از انجام حرکات پرمخاطره بپرهیزند.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.