به گزارش ایرنا،«سعید فرخی» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز توزیع میوه نوروز استان مرکزی افزود: تامین کالاهای اساسی این استان از ماه های گذشته آغاز و اکنون مایحتاج ضروری مردم تامین و در انبارهای استان ذخیره سازی شده است.
وی ادامه داد: اکنون برنج به میزان کافی در انبارهای استان مرکزی وجود داشته و با ورود شکر کمبود این محصول در استان برطرف و مشکلی در تامین کالاها مورد نیاز مردم استان در نوروز وجود ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با یادآوری برخی مشکلات در زمینه توزیع مرغ در استان خاطر نشان کرد: مشکل توزیع مرغ مورد نیاز مردم استان برطرف و قیمت این محصول روند کاهشی یافته است.
فرخی از ذخیره سازی یک هزار و 800 تن میوه برای تامین میوه مورد نیاز مردم در نوروز خبر داد و گفت: یک هزار و 200 تن پرتقال و 600 تن سیب بر اساس تصمیم کمیته تنظیم بازار خریداری و در سردخانه های اداره کل تعاون روستایی استان ذخیره سازی شده است.
وی افزود: توزیع میوه نوروزی در استان مرکزی از امروز بیست و ششم اسفند ماه در 54 مرکز توزیع آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه سال آتی ادامه می یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: 11 مرکز توزیع میوه نوروزی در شهرستان اراک و بقیه در سایر شهرستان های استان مستقر شده است.
فرخی خاطر نشان کرد: سیب با قیمت 60 هزار ریال و پرتقال 37 هزار ریال در این مراکز بین مردم استان مرکزی توزیع می شود.
وی گفت: مراکز توریع میوه نوروزی در استان مرکزی از ساعت 9 صبح در این مراکز آغاز و تا ساعت 20 ادامه می یابد.
استان مرکزی 12 شهرستان، یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت و 2 هزار و 800 واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.